VERWEX w USA

1. Data: 2005-04-25 15:19:20

Temat: VERWEX w USA
Od: fibre_optic <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

jestem w USA, i sie podziebilem. Czy ktos moze mi powiedziec jaka jest
nazwa amerykanskiego odpowiednika dla VERWEXU ?

pozdr,
Fibre Optic

2. Data: 2005-04-25 16:10:12

Temat: Re: VERWEX w USA
Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Jeśli chodzi o FERVEX (przeciw grypie) to będąc w Stanach powinienespojsc do
Rite Aida albo Duane Read i tam jest masa o niebo lepszych lekow nprzeciw grypie
- wszystkie sa w tabletkach i dzialaja z predkoscia swiatla. Nazwy nie pamietam
ale zdaje mi sie ze sa tam w ofercie specjalne IBUPROMY przeciw grypie
(oslabienie organizmu itp itd )
Zdrowia !!

pytanie do anestezjologow
wyposazenie sali operacyjnej
Nagły ból serca...
Odczulanie miedzianymi kulami ...
Szpitale - oddzialy o podwyzszonym standardzie