Vibromycyna

1. Data: 2005-05-04 09:19:02

Temat: Vibromycyna
Od: "Plusek$" <plusek!spamek!@spamek.tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie co to za lek ? Czy to jakiś antybiotyk i do czego się je
stosuje ?

Pozdrawiam

Plusek$

2. Data: 2005-05-04 09:38:21

Temat: Re: Vibromycyna
Od: "Pawel Lesniak" <p...@t...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Plusek$" <plusek!spamek!@spamek.tenbit.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś wie co to za lek ? Czy to jakiś antybiotyk i do czego się je
> stosuje ?

DOKSYCYKLINA, vibramycyna, antybiotyk z grupy tetracyklin; skuteczna w
zakażeniach drobnoustrojami z rodzaju Chlamydia, Rickettsia i Mycoplasma, a
także w zakażeniach wieloma innymi bakteriami pod warunkiem ich wrażliwości.
Z uwagi na często występującą oporność bakterii, m.in. w zakażeniach dróg
oddechowych, skuteczność doksycykliny uległa w ostatnich latach znacznemu
obniżeniu.
(PWN)

pl

3. Data: 2005-05-04 09:57:54

Od: "Plusek$" <plusek!spamek!@spamek.tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel Lesniak" <p...@t...poczta.fm> napisał w
wiadomości news:d5a5et$ou9$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> oddechowych, skuteczność doksycykliny uległa w ostatnich latach znacznemu

Na temat Vibramycyny to znalazłem na google . Ale to ma być VIBROMYCYNA -
chyba że ktoś mi napisze że nie ma takiego leku ... na google znalazłem
jedyne wyszukiwanie ale skąpe... Dzięki za pomoc ...

Plusek$

4. Data: 2005-05-04 10:29:50

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chyba że ktoś mi napisze że nie ma takiego leku
bingo!

stluczenie kosci lonowej a zdjecie rtg
Dziwna choroba
dlugotrwale przyjmowanie tabletek antykoncepcyjnych, a zajscie w ciaze.
Drętwienie ręki podczas snu - normalne?
Jak wywołać jakąś nie groźną chorobę?