Vichy - 7dniowy

1. Data: 2002-11-26 18:05:34

Temat: Re: Vichy - 7dniowy
Od: "Bartek" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> wewnatrz jakiego opakowania?? ja dostalam tylko kulke z nalepiona
> nalepka po polsku :-(((( w zadnym pudeleczku toto nie bylo :((((((((

Dlatego ze jest wersja w kremie... i ona jest w pudelku i w kulce - jak
zwykly dezodorant i ona nie jest w pudelku, jest chyba jeszcze spray i on
tez nie jest w pudelku... Z tym ze nei jestem pewna czy ta kulka i spray to
na pewno sa 7 - dniowe, czy zwykle, hypoalergiczne antyperspiranty... No ale
jak masz kulke i to jest 7 - dniowy, to pewnie takie tez sa... ;))
Pozdrawiam
Nikoosia

1. Data: 2002-11-27 17:06:53

Temat: Vichy - 7dniowy
Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie sobie kupilam taki w kulce (29zl)
no i na opakowaniu jest ze uzywa sie go 2 razy w tygodniu..

tymczasem tutaj na grupie wyczytalam ze w pierwszym 4 dni, w drugim co
drugi dzien i dopiero w 3 tyg tylko dwa kolejne dni w tygodniu -
skad takie informacje ????? na opakowaniu niczego takiego sie nie
doczytalam - czy gdzies mozna dorwac bardziej szczegolowa instrukcje
obslugi??

m3duz4

1. Data: 2002-11-27 17:30:06

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "m3duz4" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci

1. Data: 2002-11-27 17:43:23

Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Wed, 27 Nov 2002 18:30:06 +0100, "DominikaNM"
<d...@a...pl> wyskrobal sobie:

1. Data: 2002-11-27 18:02:18

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Schemat, o którym pisano wczesniej dotyczy glównie kremu- jest dokladnie
opisany w ulotce (krem jest w pudeleczku). Kulke stosuje sie co 2 dni
bodajze- tak jak pisalas (chociaz wlasciwie nic nie stoi na przeszkodzie
zeby stosowac schemat taki jak przy kremie)

1. Data: 2002-11-27 19:13:10

Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Tue, 26 Nov 2002 19:05:34 +0100, "Bartek" <n...@p...fm>
wyskrobal sobie:

> [...]
>na pewno sa 7 - dniowe, czy zwykle, hypoalergiczne antyperspiranty... No ale
>jak masz kulke i to jest 7 - dniowy, to pewnie takie tez sa... ;))

mam kulke 7dniowa - niestety kremu nie bylo :((( a chcialam juz juz
:-)

m3duz4

1. Data: 2002-11-27 19:48:57

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam kulke 7dniowa - niestety kremu nie bylo :((( a chcialam juz juz

krem jest beznadziejny. ja uzywam jest ok - nie uzywam, to smierdze jak
mops.

1. Data: 2002-11-27 20:15:57

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to chyba pozostał Ci już tylko Etiaxil

1. Data: 2002-11-27 23:45:03

Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Wed, 27 Nov 2002 21:15:57 +0100, "justyp" <m...@o...pl>
wyskrobal sobie:

>No to chyba pozosta? Ci ju? tylko Etiaxil

a co to?

m3duz4

1. Data: 2002-11-28 00:28:00

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Specjalny silne apteczny antyperspirant dla osób z nadpotliwoscia ( po
Twojej negatywnej ocenie Vichy zalozylam- nie wiem, czy slusznie- ze masz
klopot z nadmiernym poceniem).
Pozdrawiam :)

> a co to?
>
> m3duz4