Voice of Valkyries

1. Data: 2004-02-10 07:40:35

Temat: Voice of Valkyries
Od: "Albert" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Voice of Valkyries" [10.02.2004]

Dokąd pędzisz człowieku?
ty, któremu darowano wolną wolę ustanawiania i decydowania
Posłuchaj zgiełku od środka, a przekonasz się, że głuchy jesteś
Ujrzyj odbicie własne w oczach tysięcy, a zrozumiesz jak bardzo jesteś ślepy
Pożegnaj przyjaciół swoich, a zobaczysz, że w samotności nikim jesteś
A wspomnij to co ważniejsze jest - co tylko tobie człowieku dane zostało
Spójrz tam, gdzie twe zmysły nie sięgną.
W środku
Co widzisz?
Człowieku?

http://www.thewinks.net/marek/drawings/soul.jpg

1. Data: 2004-02-10 07:43:57

Temat: Re: Voice of Valkyries
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Albert" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> "Voice of Valkyries" [10.02.2004]
>
> Dok?d pędzisz człowieku?
> ty, któremu darowano woln? wolę ustanawiania i decydowania
> Posłuchaj zgiełku od ?rodka, a przekonasz się, że głuchy jeste?
> Ujrzyj odbicie własne w oczach tysięcy, a zrozumiesz jak bardzo jeste?
?lepy
> [...]
> A wspomnij to co ważniejsze jest - co tylko tobie człowieku dane zostało
> Spójrz tam, gdzie twe zmysły nie sięgn?.

Boga
;)

1. Data: 2004-02-10 20:08:48

Od: "Eliza" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Albert" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> "Voice of Valkyries" [10.02.2004]
>
> Dokąd pędzisz człowieku?
> ty, któremu darowano wolną wolę ustanawiania i decydowania

do przodu

> Posłuchaj zgiełku od środka, a przekonasz się, że głuchy jesteś
...racja

> Ujrzyj odbicie własne w oczach tysięcy, a zrozumiesz jak bardzo jesteś
ślepy
> Pożegnaj przyjaciół swoich, a zobaczysz, że w samotności nikim jesteś
odwrotnie...w samotności jestem ja, z przyjaciólmi...ich nie ma...wśród
znajomych - nikim jestem

to co nie chcialabym widzieć.....

eliza

Mechanizmy podczytywaczy.