W Kielcach jest restauracja ukrainska.

1. Data: 2002-03-29 08:39:40

Temat: W Kielcach jest restauracja ukrainska.
Od: "Uncle Davey" <n...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Tam zjadlem "zarkoje". Mi sie wydaje, ze lepiej robia ukrainska kuchnie niz
ukrainscy tu w Moskwie.

Uncle Davey

1. Data: 2002-03-29 17:46:36

Temat: Re: W Kielcach jest restauracja ukrainska.
Od: kamila slawinska <k...@s...killer.acedsl.com> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 29 Mar 2002 11:39:40 +0300, "Uncle Davey" <n...@j...com>
wrote:

>Tam zjadlem "zarkoje". Mi sie wydaje, ze lepiej robia ukrainska kuchnie niz
>ukrainscy tu w Moskwie.

hehe, ta restauracja jest tam od lat. pamietaam ze jeszcze moi rodzice
sie nia zachwycali. zy zarkoje dalej podaja zapieczone pod ciastem
chlebowym?

pozdrowienia,
kamila
--
everything tastes better with cat's hair in it.

1. Data: 2002-03-29 18:08:09

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> Tam zjadlem "zarkoje". Mi sie wydaje, ze lepiej robia ukrainska kuchnie
> niz ukrainscy tu w Moskwie.

gdzie ty się żywisz w Moskwie? Znaczy jakie restauracje i gdzie kupujesz
normalne żarcie? Proszę o adresy. Ostatnio jak tam byłem w jakieś picerii,
to było tylko drogo, a pizza do żarcia się nie nadawała. W końcu wyszło mi,
że najwykwintniejszą knajpą jest McDonald na rogu Starego Arbata :-(

Waldek

1. Data: 2002-03-29 18:22:48

Od: "katarzyna sornat" <k...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

waldemar z domu wrote in message ...

>gdzie ty się żywisz w Moskwie? <

ktos mi mowil niedawnio, ze Ararat dalej istnieje i ma sie dobrze, niestety
adresu nie pamietam, ale to slynna restauracja i powinno byc ja latwo
znalezc.
katarzyna

1. Data: 2002-03-29 20:07:27

Od: "katarzyna sornat" <k...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

oczywiscie nie Ararat, tylko Aragwi.
katarzyna

1. Data: 2002-03-29 20:19:36

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> oczywiscie nie Ararat, tylko Aragwi.

masz na myśli tą armeńską restaurację z takim wąskim wejściem po schodkach?
Chyba też na starym Arbacie? Tam kiedyś chcieliśmy coś zjeść, ale z moim
delegacyjnym ceny były wysoce niekompatybilne, a i tak miejsca nie było.
Rezerwować trzeba było. Ale żarcie coś od 25$ w górę (wysoką jak Ararat ;-))

Waldek

1. Data: 2002-03-29 21:00:39

Od: "katarzyna sornat" <k...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

waldemar z domu wrote in message ...

>masz na myśli tą armeńską restaurację z takim wąskim wejściem po schodkach?
Chyba też na starym Arbacie? <

dokladnie, ja tam w kolejce stalam na mrozie, na ulicy, ale to bylo jedno z
lepszych doswiadczen kulinarnych. Tylko, ze wtedy (przeszlo 20 lat temu)
ceny byly do zniesienia.
katarzyna

1. Data: 2002-03-31 13:00:26

Od: "Uncle Davey" <n...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

"kamila slawinska" <k...@s...killer.acedsl.com> wrote in message

> hehe, ta restauracja jest tam od lat. pamietaam ze jeszcze moi rodzice
> sie nia zachwycali. zy zarkoje dalej podaja zapieczone pod ciastem
> chlebowym?

tak bylo kiedy ja tam bylem ostatni raz.

Uncle Davey

1. Data: 2002-03-31 13:22:50

Od: "Uncle Davey" <n...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

"waldemar z domu" <w...@t...de> wrote in message

> [...]
mi,
> że najwykwintniejszą knajpą jest McDonald na rogu Starego Arbata :-(

Moja zona kupuje normalne warzywy (co po rosyjsku nazywaja sie owoszczi, bo
owocy sie nazywaja frukty - wszystko aby tylko byc trudnymi) na rynku obok
domu. Mieso kupujemy od swojej nianki bo ma swoje gospodarstwo obok Moskwy i
swoj uboj. Inne produkty kupujemy w supermarktach, jest takie jak
Perekrestok, Krestowski Uniwermag i Ramstor co nie sa gorrzej od tych
zachodnich, ale trzeba ostroznie byc ze cenami, bo sa rzeczy drogie powsrod
tanszych. Na przyklad jablka sa tanie jak lod, a obok nich truskawki za 18
USD/kilo. (cena zimowa za letni owoc kiedy swiezy).

Jeszcze sa takie lancuchy sklepow jak 'siedmoj kontinent', ale ceny sa w
'uslovnych jedinicach' czyli w dolarach, i to jeszcze drozej.

Jest 'Metro', co jest taki sam jak w Polsce Makro, tylko ma inne kolory
firmowe - blekitny zamiast czerwony.

Co do restauracji, nie ide sam do jedzenia w turystycznych miejsc chyba ze
firma placi, bo wiem ze jest to drogie.

Jest gruzinskii restauracja 'Tamada' blizko centrum, nie pamietam adresu,
ale ceny sa bardzo przystepne, zamiast przestepne, i zarcie ciekawe. Tam
jest szereg akwarii gdzie mozna zobaczyc tropykalne ryby przy jedzeniu.

Pizzerii 'Sbarro' i jeszcze kilka lancuchow sa dojsc dobre.

W naszem budynku jest norwezska restauracja gdzie kuchnia jest dobre i
zdrowe, i biznes lancz z 3ch zdan kostuje 114 rublikow, czyli 3,65 USD.

Po 16tej nie podaja biznes lanzu, ale nadal mozna zjesc dobrze i placic 6-8
USD. To jest na ul. Akademika Koroljova 4, i na tej samej ulicy blizej
Ostankinskiej Baszni jest "Tvin Pigs" - kalambur na "Twin Peaks" - maja
wielka gumowa swinie obok domu i amerykanski temat w dekorze i kuchnie. Tam
tak ze nie drogo, i naprawde w porzadku.

Chodzi o to, ze w Sadowym Kolcu wszystko orientuje sie na turizm i
miedzynarodowy biznesmen - wiekszosc nie jest na normalna rosyjska kieszen,
i normalny czlowiek ktory tam pracuje albo ma staromodna stolovuju albo ma
swoje kanapki ze soba. Ale wiekszosc Moskwy jest bardziej przystepna i obok
Moskwy wiekszosc rzeczy jest na prawde tanio, z tym ze asortyment mniejszy i
lokalniejszy.

Powiedz mi kiedy jestes w Moskwie i pokaze Ci te czesc, co sie nazywa
Ostankino, z kulinarnej perspektywy.

Uncle Davey

1. Data: 2002-03-31 13:28:06

Od: "Uncle Davey" <n...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

"katarzyna sornat" <k...@p...net> wrote in message
.com...

> [...]
niestety
> adresu nie pamietam, ale to slynna restauracja i powinno byc ja latwo

Ani nic nie slyszalem ani nie jest mojej ksiazce.

Moze 'Nojev Kovczeg?' Taki jest.

Uncle Davey

A skokro juz mam chwile, przepisik - pyszności
Nowy sprzęt - sie chwale
Zaszczyt to dla mnie wielki...
mazurek kaimakowy MB - coś nie tak
Zielono mi