W Nowym Roku

1. Data: 2003-12-30 08:18:41

Temat: W Nowym Roku
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani grupowicze ogrodowi w Nowym Roku życzę Wam: szczęścia w życiu
osobistym, sukcesów w pracy, dobrego zdrowia, domku z ogrodem i basenem,
eleganckiej limuzyny, samych zwycięstw, spełnienia marzeń, miłych
niespodzianek losu, grona prawdziwych przyjaciół, niewyczerpanych pokładów
energii, uśmiechu na co dzień, drogi usłanej różami, satysfakcji z pracy,
genialnych pomysłów, niskich podatków, słodkiego, miłego życia, świeżości
spojrzenia, głównej wygranej na loterii, pozytywnej aury, pogody ducha,
pomyślnych wiatrów, gorącej miłości, wygodnych butów, cudownych wakacji,
szczęścia, pociechy z wnuków, punktualnych pociągów, świętego spokoju,
jachtu, żadnych trosk, powodzenia u płci przeciwnej, wysokich lotów,
rześkich poranków, pomyślności, trafnych decyzji, intuicji w interesach,
prezentów od losu, dużego łóżka, pękatego portfela, szerokiej drogi, miłego
szefa, jasności umysłu, niebanalnych wyzwań, miłych snów, pewności siebie,
wielkiej fortuny, wielu uśmiechów, bogatego wujka, błyskotliwych ripost,
romantycznych wieczorów, udanych łowów, pasjonującej pracy, szansy na
sukces, dużo słodyczy, pozycji lidera, szampańskiej zabawy, mocnego dachu
nad głowa, samych pozytywnych wibracji, pełni życia, wielu niezapomnianych
chwil, dużo słońca, olimpijskiej kondycji, pomyślności, jak najmniej
zmartwień, wyjścia z każdej sytuacji, uwielbienia u podwładnych, pasma
sukcesów, niezmiennie zielonego światła, czystego nieba, stu lat życia,
końskiego zdrowia, sławy, pokaźnego konta, manny z nieba, wysokich
wygranych, ciągle nowych rekordów, niskich kosztów, bezpiecznych lądowań,
wielu ciekawych znajomości, wygranych przetargów, sumiennych dłużników,
taaaakiej ryby, najwyższego miejsca na podium, dobrego fryzjera, radosnych
świąt, serca jak dzwon, pewnej ręki, komfortowych warunków, przyjemnych
doznań, wielu wzruszeń, mocnej głowy, powodzenia, otrzymania najwyższych
odznaczeń, osiągnięcia wyznaczonych celów, pełnego sejfu, szczęścia w
kartach, sprzyjającej pogody, dobrych zbiorów, kolorowych chwil, twórczego
podejścia do pracy, połamania pióra, góry pieniędzy, samych słonecznych dni,
smacznego jajka, uroku osobistego, mnóstwa prezentów, udanych negocjacji,
serdecznych przyjaciół, grzecznych dzieci, udanych wakacji, miejsca w
Księdze Rekordów Guinessa, większości w parlamencie, miłego wypoczynku,
wesołego towarzystwa, dobrego apetytu, szczęśliwej podróży, złotej jesieni,
poczucia humoru, anielskiej cierpliwości przy czytaniu tych życzeń, wiecznej
młodości, licznego potomstwa, niezawieszającego się komputera, sławy i
chwały, lekkości bytu, pokojowego rozwiązania wszystkich konfliktów,
szybkiego rozwoju gospodarczego, hojnych sponsorów, korzystnego układu
gwiazd, miłosnych uniesień, czytelnych instrukcji, cichych wielbicieli,
mistrzowskich zagrań, dobrej nocy, wielkiej przygody, słodkich snów,
wystrzałowej zabawy sylwestrowej, zgranej ekipy, pomyślności na nowej drodze
życia, pociechy z pociechy, lojalnych współpracowników, bujnej wyobraźni,
interesujących przeżyć, rodzinnej atmosfery, pomyślnych wieści, radości
życia, dobrego serca, pełnego szkła, suto zastawionego stołu, złotej rybki,
zimnego piwa, zasięgu w każdym miejscu, gry fair play, nieomylnych decyzji,
miejsca w historii, głównych ról, kreatywności, podróży dookoła świata,
udanych szkoleń, bogatej kolekcji, dużo wolnego czasu, beztroskiego życia,
dobrej passy, celnych strzałów, hehe, zdobycia Mount Everestu, wolności,
trafnych wyborów, gradu prestiżowych nagród, spokoju ducha, oddechu od
codzienności, samych piątek w szkole, godnych przeciwników, szczerych
komplementów, wszelkiej pomyślności, codziennych atrakcji, świetlanej
przyszłości, hossy na giełdzie, korzystnego horoskopu, zdjęcia na okładce,
przyjęcia do Unii Europejskiej, miłych sąsiadów, wiary w sukces, mocy zawsze
z Wami, wielu alternatyw, przychylności bogów, tolerancji, własnego
odrzutowca, gorączki sobotniej nocy, piwniczki pełnej wina, silnej woli,
wyrozumiałego spowiednika, zamku w Szkocji, ambitnych planów, kilku odkryć i
kilku wynalazków, owacji na stojąco, zniewalającego uśmiechu, szczęśliwego
trafu, płomiennych uczuć, pomocnej dłoni, niezawodnej pamięci,
nieprzemijającej urody, sprawnych hamulców, miękkiego lądowania, dużo
nadzienia w pączku, strumieni szampana, kominka, rozbicia banku, recepty na
szczęście, zabawy do białego rana, odwagi cywilnej, dobrej prasy, ptasiego
mleczka, przygód z happy endem, długich wakacji, dużo rodzynek w cieście,
zmysłowych nocy, gwiazdki z nieba, wiernego psiaka, celnego oka, sportowego
wozu, różowych okularów, ruchu w interesie, stabilnej waluty, zgrabnej
figury, siły perswazji, zdolności nadprzyrodzonych, ostatniego słowa,
dobrego smaku, własnego sposobu na życie, w zdrowym ciele - zdrowego ducha,
właściwych wniosków, widoków na przyszłość, podzielnej uwagi, czterolistnej
koniczyny i wszystkiego najlepszego.
Jarek Siedlecki - Dirko

2. Data: 2003-12-30 08:21:41

Temat: Odp: W Nowym Roku
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bsrccu$g5n$...@k...task.gda.pl...
> [...]
ducha,
> właściwych wniosków, widoków na przyszłość, podzielnej uwagi,

Odwzajemniam :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2003-12-30 09:42:51

Temat: Re: W Nowym Roku
Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:bsrccu$g5n$1@korweta.task.gda.pl,
Dirko napisał(a):
> [...]
> basenem, eleganckiej limuzyny, samych zwycięstw, spełnienia marzeń,
> miłych niespodzianek losu, grona prawdziwych przyjaciół,

aż żal, ale ciach

> Jarek Siedlecki - Dirko

Jacku, jesteś wspaniały (chciałem napisać Wielki, ale po co potwierdzać
fakty?) To cudowne życzenia , dziękuję Ci za nie i innym grupowiczom
życzącym na grupie i prywatnie.
Nie można tu już nic dodać więc niech się nam wszystkim wiedzie i spełni to
wszystko co Dirko napisał.
Szczęśliwego Nowego Roku !
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

4. Data: 2003-12-30 10:06:48

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> życzącym na grupie i prywatnie.
> Nie można tu już nic dodać więc niech się nam wszystkim wiedzie i spełni

100 lat Dziadku życzy Tobie i wszystkim
ogrodnikom-fanatykom
Wasz jedyny w swoim rodzaju:-)

boletus

5. Data: 2003-12-30 10:12:32

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Kochani grupowicze ogrodowi w Nowym Roku życzę Wam:

niezawieszającego się komputera,

No! To przy okazji trzymaj kciuki! :-)))))

Naturalnie przyłączam się do życzeń - wszystkich.

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2003-12-30 10:23:02

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:bsrir2$qr6$1@nemesis.news.tpi.pl,
boletus napisał(a):

> 100 lat Dziadku życzy Tobie i wszystkim
> ogrodnikom-fanatykom
> Wasz jedyny w swoim rodzaju:-)
>
> boletus

Dziękuję, ale widać że młodziak, no jakie 100 lat? toż to już dla mnie tylko
kilka, życz mi 200, to ja rozumiem, hi hi hi
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

7. Data: 2003-12-30 11:00:39

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niespodzianek losu, grona prawdziwych przyjaciół, niewyczerpanych pokładów
> energii, uśmiechu na co dzień, drogi usłanej różami, (..)

Dziękuję Jarku :-). Jeszcze nikt nie życzył mi tyle dobrego na
raz. Tobie również i Wszystkim grupowiczom wiele radości i sukcesów
w całym Nowym Roku :-).

Z pozdrowieniami, Maria

8. Data: 2003-12-30 11:06:36

Od: "1stgreen" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ducha,
> właściwych wniosków, widoków na przyszłość, podzielnej uwagi,

No i jeszcze:
nowych wspaniałych zdobyczy ogrodowych bylinowych, trawowych, krzewowych,
drzewiastych, triliumowych, klonowych i oczywiście winoroślowych.

Dziękuję i z wzajemnością życzę wszystkim grupowiczom.
PP.

9. Data: 2003-12-30 13:19:37

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" napisał [Ciach]<

Niby wszystko, ale o kretach nie było ;-((
No może poza "udanych łowów"!
Dopisuję: nie porytych trawników, milutkiego futerka,
cichych odstraszaczy, nietoksycznych trucizn,
kopców przerobionej żyznej ziemi
w Nowym Roku życzy Jurek

10. Data: 2003-12-30 19:08:06

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> No może poza "udanych łowów"!
> Dopisuję: nie porytych trawników, milutkiego futerka,
> cichych odstraszaczy, nietoksycznych trucizn,

Masz racje Jurku, dołączam się do Twoich zyczeń,
oraz dziękuje za tak pozytywne przesłane przez Driko.
Pozdrawiam jacek walewski

taki sobie mroz
CV
Ewom