W czym robótki ?

1. Data: 2002-08-28 11:50:58

Temat: Re: W czym robótki ?
Od: "Luisa" <l...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Dołączę się do dyskusji, chociaż temat pojawił się już dwa miesiące temu. Ja
podobnie jak większość z Was trzymam materiały do robótek w koszyczku. Mam
natomiast dodatkowo taki swój patent: założyłam segregator na mulinę.
Ponieważ najcenniejsze jest dla mnie DMC, ze względu na cenę, ale także
ponieważ większość wzorów jest opracowana na tę mulinę, wszystkie moteczki
DMC posegregowałam w foliowych wkładkach A$ na wizytówki - mają one
przegródki, do których swobodnie mieści się jeden do trzech moteczków.
Często opaski z moteczków się zsuwaja i trudno jest potem ustalić, jaki to
był numer koloru. Na kieszonce naklejam więc odpowiedni numerek i staram się
zawsze pozostawić chociaż kawałeczek mulinki w kieszonce, żeby mieć punk
odniesienia. Potem w ramach oszczędności mogę poszukać zblizonych lub
identycznych kolorów w polskiej mulinie i zaoszczędzam pieniądze.
No, to taka jestem cwana :)
A do tego segregatora z mulinami wpinam tez wzory, które są luzem
(pojedyncze kartki).
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie!
Dopiero co się ujawniłam na grupie, ale babskie robótki to ja lubię bardzo i
od dawna!
Luiza

1. Data: 2002-08-28 12:15:57

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Zastanawiam sie w czym trzymacie robótki - akcesoria itp (zwłaszcza te,
> które aktualnie robicie)? Widziałam w "Kramie z robótkami" fajne koszyki na
> robótki. Może one tylko fajnie wyglądają, a nie sa praktyczne? czy ktoś coś
> wie na ten temat ?
>
> Fajnie było by sobie zażyczyć coś takiego na prezent, no nie?!
> Pozdrawia Larysa

Ja przysposobiłam sobie duże blaszane pudło po jakiś ciastkach. W związku z
tym, że wystartowałam miesiąc temu z pierwszą obszerną "krzyżówką", więc
pojawił się natychmiast problem, w czym trzymać mulinę. Tak awaryjnie zrobiłam
ze średnio sztywnej folii woreczki 10x7cm. Ponaklejałam na każdy z nich numer
muliny i jej próbkę. Sprawdza się bardzo dobrze, nie dostaję już przynajmniej
wariacji z powtórzeniami :). Wszystko do tego pudła ładuję. Nie ma tego zbyt
dużo, więc na dzień dzisiejszy jest ok. Pozdrawiam

Milena

1. Data: 2002-08-29 06:40:25

Od: "JOLA D" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Luisa" <l...@c...com> napisał w
wiadomości news:akichq$25m$1@news.gazeta.pl...
> Dopiero co się ujawniłam na grupie, ale babskie robótki to ja lubię bardzo
> od dawna!
> Luiza

musze przyznac ze twoj pomysl bardzo mi sie spodobal i na pewno od ciebie
odmalpuje. Do tej pory mialam mulinke rzucona luzem, ale ten pomysl
przypadl mi do gustu.
jolad

Re: [OT!!!] Spotkanie z...
serwetki na drutach
strona mruwy???
Schemat na żabkę
[ SPAM] PILNIE sprzedam działki nad morzem ŚMIECHÓW 8.50 ZŁ - m/kw 1344, 1045, 1058,1104, 1046 m/kw