W gazetach napisali..

1. Data: 2000-12-28 12:01:07

Temat: W gazetach napisali..
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W "Angorze" jest wywiad z Robertem Makłowiczem:
http://www.angora.com.pl/teksty/gadomski/skeleton.ih
tml?file=__51-00.html

sadyl

1. Data: 2000-12-29 00:32:10

Temat: Re: W gazetach napisali..
Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
| W "Angorze" jest wywiad z Robertem Makłowiczem:
| http://www.angora.com.pl/teksty/gadomski/skeleton.ih
tml?file=__51-00.html

Ogólnie nawet ciekawe, tylko już to gdzieś czytałem. Gdzie? W "Kuchni"
pytania i odpowiedzi były niemal takie same. :-)

Ale co mu z tą Wigilią w sobotę odbiło? Że też najmniej zorientowani
w wierze chcą być zawsze bardziej papiescy od papieża. :-)

--
K o n r a d J . B r y w c z y ń s k i
private velvet animal oldsmobile mind

1. Data: 2000-12-29 08:53:44

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Brywczyński" <b...@w...pdi.net> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Ale co mu z tą Wigilią w sobotę odbiło? Że też najmniej zorientowani
> w wierze chcą być zawsze bardziej papiescy od papieża. :-)

Niedziela faktycznie znosi post, ale nie jest to powód, by przenosić
Wieczerzę Wigilijna na dzień wcześniej...
Można postna tradycję i tak zachować. W końcu jak nie ma postu to możemy
jeść bezmięsne dania. Niedopuszczalną rzeczą jest czynić odwrotnie...
oczywiście dla osób wierzących...
A co do całości artykułu? Hmm... strasznym snobizmem powiało...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2000-12-29 09:33:18

Od: GB <g...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska wrote:

> A co do całości artykułu? Hmm... strasznym snobizmem powiało...

Bardzo lubię programy Makłowicza, ale tym razem muszę się zgodzić.
Poza tym zgadzam się z opinią Władysława, że powyższy czasem
przesadza... Jak z tą kompletnie rozgotowaną sarniną w jednym z
programów... No i faktycznie widać, że małpuje bezczelnie Floyda - to od
razu się rzuca w oczy, jeśli się kiedykolwiek Floyda oglądało.
Ale przyznam, że wszystkie programy oglądam z zainteresowaniem - może
dlatego, że ogólnie mało w naszej telewizji o dobrej kuchni...

--
GB

1. Data: 2000-12-29 09:58:01

Od: "Jedrek" <a...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgadza się, dość buńczuczne wypowiedzi Pana Roberta mogą być wkurzające,
choć czytając jego recenzje z krakowskich restauracji można się nieźle
pośmiać. Wg mnie są one znacznie lepsze niż jego programy w TV. Mimo pewnej
dozy agresji jego język jest świetny i naprawdę warto korzystać z jego rad w
wyborze restauracji na niedzielny obiad. Sprawdza się.

1. Data: 2000-12-29 10:16:44

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GB" <g...@u...net> napisał...

> Bardzo lubię programy Makłowicza, [.... ciach...] przyznam, że wszystkie
programy oglądam z zainteresowaniem - może
> dlatego, że ogólnie mało w naszej telewizji o dobrej kuchni...

A co to jest dobra kuchnia? Bo zdaniem Maklowicza, to chyba każda, ale nie
polska...
Przepraszam za wyrwanie zdań z kontekstu... Hmm... Zrobiłam to z
premedytacją... ;-)))

1. Data: 2000-12-29 10:41:58

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

| Niedziela faktycznie znosi post, ale nie jest to powód, by przenosić
| Wieczerzę Wigilijna na dzień wcześniej...
[itd.]

To właśnie miałem na myśli. Bobek zinterpretował brak zakazu jako nakaz.

| A co do całości artykułu? Hmm... strasznym snobizmem powiało...

A czego się spodziwałaś? :-)

--
Konrad J. Brywczyński "Okienka, które nie działają,
b...@w...pdi.net to się za duże pieniądze

1. Data: 2000-12-29 11:58:13

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

| A co to jest dobra kuchnia? Bo zdaniem Maklowicza, to chyba każda, ale nie
| polska...

No nie przesadzaj. Polska kuchnia - pokazana regionami - jest w programach
Makłowicza obecna.

--
Konrad J. Brywczyński should it be implausible
b...@w...pdi.net that a man can supervise

1. Data: 2000-12-29 12:48:23

Od: GB <g...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska wrote:

> A co to jest dobra kuchnia? Bo zdaniem Maklowicza, to chyba każda, ale nie
> polska...

No, może powinnam była użyć określenia "ciekawa" :-) Dla mnie ciekawa
znaczy charakterystyczna dla danego regionu, kultury, czy tradycji.
Makłowicz nie wydaje mi się akurat wrogiem polskiej kuchni - często robi
programy w jakichs polskich regionach, natomiast drażni mnie to, że
czuje się 100% profesjonalistą, a zdarza mu się popełniać horendalne
gafy :-(

--
GB

Chleb.