W jaki sposob witaja sie papieze???

1. Data: 2003-07-14 22:56:38

Temat: W jaki sposob witaja sie papieze???
Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chociaz ze to pytanie troche odbiega od temetu grupy, to prosze o odpowiedz
... :)
Pozdroofka
Paula

1. Data: 2003-07-14 23:00:30

Temat: Re: W jaki sposob witaja sie papieze???
Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paula" w news:bevcge$ek8$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

> Chociaz ze to pytanie troche odbiega od temetu
> grupy, to prosze o odpowiedz ... :)

Nie wiem... to mozna sprawdzic tylko po drugiej stronie lustra.

Greg
Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl/
Pospolite Ruszenie 2003 http://www.psphome.htc.net.pl/index.php?id=info

1. Data: 2003-07-14 23:04:56

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paula" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Chociaz ze to pytanie troche odbiega od temetu grupy, to prosze o
odpowiedz
> ... :)

Niema papieży :-)) Ty durnoto!

Myją sobie nogi? Ignorantko!
:-)))
śmiszne pytanie
Idiotyczna odpowiedź
Paola - skretyniała. :-)))))))

ett

1. Data: 2003-07-15 07:36:43

Od: "Grippen" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paula" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Chociaz ze to pytanie troche odbiega od temetu grupy, to prosze o
> [...]

Papieze sie nie witaja bo jest tylko jeden - nigdy nie bylo dwoch (i nie
bedzie)...

pozdrawiam

Grippen :))

1. Data: 2003-07-15 07:40:36

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paula:
> Chociaz ze to pytanie troche odbiega od temetu grupy,
> to prosze o odpowiedz ... :)

Prosze bardzo: papierze witaja sie idiotycznie. :)

Czarek

1. Data: 2003-07-15 07:43:45

Od: "tren R" <t...@2...antiszpamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

są takie dni <news:bevcge$ek8$1@nemesis.news.tpi.pl> w których <Paula>
mówi:
> Chociaz ze to pytanie troche odbiega od temetu grupy, to prosze o
> odpowiedz ... :)

papieże witaja sie z tłumami poprzez pojawienie się i słowa.
z róznymi innymi witają się poprzez podanie pierscienia do pocałowania.
a z niektórymi niedźwiedziują. choć to było dawno.

--
komu w drogę
temu pomogę

http://trener.blog.pl

1. Data: 2003-07-15 07:49:48

Od: "xris" <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grippen" <n...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bf0aur$1d5$1@atlantis.news.tpi.pl

> Papieze sie nie witaja bo jest tylko jeden - nigdy nie bylo dwoch (i
> nie bedzie)...

oj bylo... bylo...
tylko się nie witali raczej, bo generalnie jakoś o coś się pokłócili
wtedy ;-)

nawet papieżyca była swojego czasu...

tak... są rzeczy, które się nie śniły nawet filozofom ;-)

Pozdrówka,
xris

1. Data: 2003-07-15 08:53:09

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paula napisał:

> Chociaz ze to pytanie troche odbiega od temetu grupy, to prosze o odpowiedz
> .... :)

Przeważnie wysyłali na siebie wojska, jak ich było dwóch [w
średniowieczu] - w każdym razie bez oznak przyjaźni. :)

Flyer

1. Data: 2003-07-15 09:11:11

Od: "re:" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paula" <p...@o...pl>

> W jaki sposob witaja sie papieze???
>
> Chociaz ze to pytanie troche odbiega od temetu grupy,
> [...]

"papieze", podobnie jak inni dostojnicy państwowi i kościelni,
witają się w sposób przewidziany w
"etykiecie ceremonii powitania"

sposób jest uzależniony od tego z kim się witają i na jakiej
platformie (audiencja prywatna, spotkanie rangi państwowej itd)

re:

1. Data: 2003-07-15 10:12:31

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> odpowiedz
>
> Niema papieży :-)) Ty durnoto!
>
> Myją sobie nogi? Ignorantko!
> :-)))
> śmiszne pytanie
> Idiotyczna odpowiedź
> Paola - skretyniała. :-)))))))
>
> ett

Jakbys od czasu do czasu ruszyl glowka to zrozumialbys tak jak inni, ze
zadalam to pytanie specjalnie, aby sprawdzic Wasza inteligencje. Dobrze
znalam na nie odpowiedz, i nie boj sie jeszcze nie skretynialam - w
przeciwienstwie do ciebie.
Powodzenia w szukaniu mozdzku :-D
Paula

ha! :)