W nawiazaniu do watku szczesliwa kobieta

1. Data: 2001-08-30 22:58:32

Temat: W nawiazaniu do watku szczesliwa kobieta
Od: TurbOS <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie co wy soba reprezentujecie?

--
"Bądź żądny wiedzy a za to będą Cię kochać"
<http://www.paranauki.z.pl/> Oficjalna strona grupy pl.misc.paranauki

1. Data: 2001-08-31 12:20:01

Temat: Re: W nawiazaniu do watku szczesliwa kobieta
Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

TurbOS wrote:

> --
> "Bądź żądny wiedzy a za to będą Cię kochać"

za żądność wiedzy nikt mnie nie kocha.
za wiedzę już prędzej.
tak myślę

> <http://www.paranauki.z.pl/> Oficjalna strona grupy pl.misc.paranauki

o nie, już więcej tego błędu nie popełnię...
--
Anna
-- http://mitica.w.interia.pl

'uroczyscie zapewniam, ze zrodzilam sie z powietrza
mozna mi palic swieczki zezwalam uprzejmie
ale niech nikt nie mówi: spoczywaj w pokoju'

1. Data: 2001-09-01 04:46:08

Od: TurbOS <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna napisał(a):

> za żądność wiedzy nikt mnie nie kocha.
> za wiedzę już prędzej.
> tak myślę

> o nie, już więcej tego błędu nie popełnię...

Ania, ja Ciebie kocham.
--
"Bądź żądny wiedzy a za to będą Cię kochać"
<http://www.paranauki.z.pl/> Oficjalna strona grupy pl.misc.paranauki

Idealny men
Najwcześniejsze wspomnienia
Poradnikologia stosowana
jedynak z kims, kto ma rodzenstwo sie nie dogada
Chej..