W podziękowaniu..

41. Data: 2009-05-02 11:47:30

Temat: Re: [długie] Re: W podziękowaniu..
Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości:

> Dobrze, że nie masz małych dzieci. Znalazłbyś się w grupie
> przestępczej ;P

I tak święty nie jestem... ;)

michał

42. Data: 2009-05-03 10:55:10

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

--
Pozdrawiam - Aicha

43. Data: 2009-05-03 12:09:56

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michał" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> I tak święty nie jestem... ;)

Myśliwy rozsądzi...

44. Data: 2009-05-03 18:22:13

Temat: Re: W podziękowaniu..
Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> [...]
> (po klasie przebiega cichy szmer wesołości)
>
> Pani Nauczycielka:
> No to przeczytaj, słuchamy.
>
> Jasiu wstaje i czyta (głośno, patetycznie, wolniej niż poprzednio, z
> pewnym wysiłkiem)
> W wielkich górach w Himalajach
> Słoń powiesił się na trąbie (nauczycielka otwiera usta do pochwały )
> i jajami w skałę rąbie.
>
> Ogólna wesołość znów opanowuje klasę. Pani również się śmieje.
> Jaś stoi, rozgląda się niepewnie, powoli również zaczyna się uśmiechać.
> Słoń kilka razy z wymachem podnosi i opuszcza trąbę.

Sam to wymyśliłeś? Jestem pod wrażeniem..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

45. Data: 2009-05-03 21:58:35

Od: "Redart" <r...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sam to wymyśliłeś? Jestem pod wrażeniem..

Przerobiłem stary kawał:
http://kawaly.tja.pl/?k=jhsppn

dziwna milosc z dramtycznym zakonczniem
Jednak sobie odpuszcze...
niepoprawni pisarze do więzienia marsz!
Alternatywna-fantomowa psychoanaliza Ikselki ... ;)
czy my naprawdę pożyczyliśmy teraz