[W-wa] Uprzejmie donosze

1. Data: 2004-04-08 17:31:12

Temat: [W-wa] Uprzejmie donosze
Od: sekutnica <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ze pasmanteria z Kolejowej miesci sie obecnie w Hali Gwardii.
Dzis wlasnie bylam sprawdzic doniesienia telefoniczne siostry. A swoja
to interesujace, zadzownila do mnie nieosobista siostra i zapytala, czy
przypadkiem ten pan Kolejowej to nie jest teraz za Hala Mirowska :PPPP

Bylam, potwierdzam, niestety nie ma wloczek, co mnie osobiscie nie
przeszkadza, ale gdyby sie ktos wybieral po wloczki, to nie stety nie ma.

Za to widzialam takie fajne cus "antykocie" wklada sie nici (niestety te
najwieksze jak np duza aida nie wchodza) wyjmuje przed otworek koncowke
i nic sie nie placze, nie brudzi i nie jest rozwlekane przez koty. Gdyby
nie wielkosc to pewnie bym sie skusila, ale wlasnie tych duzych mam
najwiecej.

Ale sie rozpisalam .... ide piec ciasto z zolta masa.

snbid

"po toniku brak wyniku - po ginie rezerwa ginie"

1. Data: 2004-04-08 19:34:37

Temat: Re: [W-wa] Uprzejmie donosze
Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sekutnica wrote:

> Ze pasmanteria z Kolejowej miesci sie obecnie w Hali Gwardii.

Gdzie to jest (czyt. czym tam dojechac? ;) )

> Ale sie rozpisalam .... ide piec ciasto z zolta masa.

A ja właśnie wstawiłam mrówkowca ;)
> snbid

Julita

--
www.szpilka.netnafta.pl

1. Data: 2004-04-08 20:09:46

Od: sekutnica <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Julka napisał:
> Gdzie to jest (czyt. czym tam dojechac? ;) )

Wsztsrko jedno czym (czytaj 190,125,26,44, i pewnie o czyms zapomnialam)
do feminy skrecasz w lewo az do Hali Mirowskiej, przystanek tramwajowy,
skrecasz w lewo, mijasz Hale Mirowska, i jest tam druga podobna hala i
to wlasnie tam, oczywiscie nie wchodzisz do markpolu tylko szukasz
stoiska przed samem :)

snbid

"po toniku brak wyniku - po ginie rezerwa ginie"

szukam:wędkarz
Re: Zyczenia
Wielkanocne życzenia
Re: Zyczenia