W związku z nudą...

11. Data: 2010-12-06 17:45:10

Temat: Re: W związku z nudą...
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> wrote in message
news:4cfd1897$0$27046$65785112@news.neostrada.pl...

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> No bez przesady.
> To zupełnie dwie różne rzeczy.
> I owszem, zapuściła się potwornie. Z lenistwa.
> Nosz wąsy pod pachami na oskarowej gali to szczyt lenistwa.
>
> V-V

Wygolone pachy i cipka u kobiet - obrzydlistwo...

12. Data: 2010-12-06 17:56:39

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-12-06 18:24, niebożę Ghost wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Raczej pojebania czytelniczek tych kupowatych pisemek. No bo (nawet
> jesli wypadaloby) skoro sie jej nie chcialo ogolic, to nalezy wystawic
> ja na pregierz ja przed pierdyliard kretynek nie majacych w swoim zyciu
> zadnego celu, ni osiagniec - ale za to mogacych sie takimi zdjeciami
> dowartosciowac?

Hihi

Qra
--
wybacz kiwiko przywłaszczenie sobie kwestii

13. Data: 2010-12-06 17:57:14

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-06 18:24, Ghost pisze:

> [...]
> ja na pregierz ja przed pierdyliard kretynek nie majacych w swoim zyciu
> zadnego celu, ni osiagniec - ale za to mogacych sie takimi zdjeciami

Racja, ale to już insza inszość.

> BTW Nie, nie przepadam za nia jako aktorka.

Ja też nie, ale chyba lubię ją coraz bardziej. ;)

Ewa

14. Data: 2010-12-06 17:59:07

Temat: Re: W zwi?zku z nud?...
Od: Winogronko <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> wrote in message

> Wygolone pachy i cipka u kobiet - obrzydlistwo...

To zależy od kobiety, znałem taką co na torturach by jej nie zmusił
nikt do wygolenia, bo jak twierdziła włosy dają jej więcej przeżyć
eroytycznych.

15. Data: 2010-12-06 18:33:11

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

> Racja, ale to już insza inszość.

> Ja też nie, ale chyba lubię ją coraz bardziej. ;)

A po zdjęciach z obgryzionymi paznokciami ją pokochasz? :)

P.

16. Data: 2010-12-06 18:35:09

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-06 19:33, Paweł pisze:

> A po zdjęciach z obgryzionymi paznokciami ją pokochasz? :)

Nie. Wtedy zacznę jej współczuć.

Ewa

17. Data: 2010-12-06 19:34:04

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości
> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> A po zdjęciach z obgryzionymi paznokciami ją pokochasz? :)

Przedstawiciel pierdyliarda?

18. Data: 2010-12-06 19:40:02

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pregierz ja przed pierdyliard kretynek nie majacych w swoim zyciu zadnego
> celu, ni osiagniec - ale za to mogacych sie takimi zdjeciami

No bo cele i osiągnięcia w życiu to mają tylko gwiazdy.
Cała reszta miliardów to w ogóle niewiadomopoco żyje.
Pewnie tylko po to żeby się skręcać z zazdrości i czekać na wpadkę.

V-V

19. Data: 2010-12-06 20:29:49

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-12-06 19:33, niebożę Paweł wylazło do ludzi i marudzi:

Raczej nakarmię, bo może głodna.

Qra

20. Data: 2010-12-06 20:32:11

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lebowski" <lebowski@*****.net> napisał w wiadomości

[...]
> No ale ty przeciez wtedy miales szlaban od sp. lubej na psp, wiec pewnie
> stad jestes troche opozniony w tych obszarach, cwoku.

Nigdy nie miałem szlabanu na psp palanciku. Nie udzielałem się przez rok na
psp, bo udzielałem się gdzie indziej.
To raczej ja (łagodnie) próbowałem ją przekonywać, żeby tu nie pisała, gdy
traciła czas i energię na zajmowanie się jakimiś debilami w rodzaju Sendera,
Endera czy innego Pierdyliera.

P.

InovaBrasil
AICHY
Pytanie o manipulację.
Ekspert w dziedzinie psychologii perswazji, emocji i podświadomości
Generacja bi.