[WARSZAWA] Usuwanie wrastających paznokci

1. Data: 2007-02-13 07:43:07

Temat: [WARSZAWA] Usuwanie wrastających paznokci
Od: "Mariusz" <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam taki problem jak w temacie i to już od kilku lat. Jakoś wcześniej
mi to nie przeszkadzało, bo Już później to nie bolało tylko jak
kopnąłem w coś itp. Korzytsjąc z paru dni urlopu postanowiłem się tym
zająć. Proszę o podanie jakiegoś miejsca w Warszawie gdzie w możliwie
najskuteczniejszy sposób pozbęde się problemu. Jak długo po tym nie
będe mógł normalnie funkcjonować (chodzić itp.)? Gdziesz czytałem, że
2 tygodnie, ale to już chyba przeszłość. W tym wypadku cena nie jest
aż tak istotna. Chodzi o to, żeby raz na zawsze zapomnieć o problemie.