WAZNA SPRAWA!!!!!!!

1. Data: 2003-02-24 14:35:32

Temat: WAZNA SPRAWA!!!!!!!
Od: "Avallach" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczow.

Mam jedno pytanko odnosnie opalenizny. Co zrobic zeby slonko wzielo mnie jak
najszybciej? Preferuje tylko naturalne srodki, tzn adnych samoopalaczy,
solarium, jakies tam cudowne kremy etc.etc:) Z chemii uzywam tylko mysla,
antyperspirantu i wody toaletowej :))

Z gory dzieki za wszelkie podpowiedzi

--
Avallac'h
a...@o...pl

1. Data: 2003-02-24 15:25:26

Temat: Re: WAZNA SPRAWA!!!!!!!
Od: "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Avallach <a...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> najszybciej? Preferuje tylko naturalne srodki, tzn adnych samoopalaczy,
> solarium, jakies tam cudowne kremy etc.etc:) Z chemii uzywam tylko mysla,

Za czasow mlodosci mojej mamy niektore dzieczyny uzywaly ponoc masla ;)))

Ale to inne czasy byly... wiec z wielu wzgledow nie polecam ;))))
Dunia

1. Data: 2003-02-24 15:42:27

Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Avallach" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> najszybciej? Preferuje tylko naturalne srodki, tzn adnych samoopalaczy,
> solarium, jakies tam cudowne kremy etc.etc:) Z chemii uzywam tylko mysla,

jedz marchewkę:)) albo łykaj w kapsułkach beta karoten
aneta

1. Data: 2003-02-24 15:44:32

Od: "almadka" <a...@W...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Za czasow mlodosci mojej mamy niektore dzieczyny uzywaly ponoc masla ;)))

Byly i takie co uzywaly oleju. Pamietam to, bo jako dziecko z Gdańska czesto
bywalam na plazach i czasami nie trzeba bylo isc pod budke z rybami, zeby
poczuc zapach smazonej fladry:) To bylo okrrrropne!

pozdrawiam
almadka

1. Data: 2003-02-24 18:55:08

Od: Catalina <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 24 Feb 2003 16:42:27 +0100, "Aneta" <a...@w...pl> wrote:

>jedz marchewkę:)) albo łykaj w kapsułkach beta karoten

Marchewka popieram - tylko ja trzeba zaczac jesc odpowiednio wczesnie
a nie na dwa tygodnie przed wakacjami.

--
Catalina
icq # 54287160

1. Data: 2003-02-24 19:11:01

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Catalina" <c...@p...net> napisał w wiadomości

> Marchewka popieram - tylko ja trzeba zaczac jesc odpowiednio wczesnie
> a nie na dwa tygodnie przed wakacjami.
>
> --
> Catalina
> icq # 54287160

trzeba jednak uważać, marchewka to nie środek opalający który rozsamrujesz
równiutko
pojawiają się plamy na twarzy i rękach i nie są one brązowe a raczej
pomarańczowe

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2003-02-25 06:20:36

Od: "SILL" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Moja znajoma stosowała oliwkę do opalania z dodatkiem kilku kropel jodu.
Była bardzo zadowolona bo się szybko opalała.

Pzdrowionka
Sill

1. Data: 2003-02-25 09:00:40

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Avallach " wrote:

> Witam Grupowiczow.
>
> Mam jedno pytanko odnosnie opalenizny. Co zrobic zeby slonko wzielo
> mnie jak najszybciej?

A ja raz w zyciu opaliłam sie na ciemny brąz, i to szybciutko, bez meczenia
sie.
W Tunezji, gdzie tamtejszy lekarz polecił mi smarowanie sie oliwką z oliwek
wymieszaną z cytryną.
Tam było mozna to kupic juz wymieszane w butelkach, i o dziwo wcale nie było
tłuste.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-02-25 12:53:04

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Avallach wrote:

> [...]
> najszybciej? Preferuje tylko naturalne srodki, tzn adnych samoopalaczy,
> solarium, jakies tam cudowne kremy etc.etc:) Z chemii uzywam tylko mysla,

Pojechać w góry, bardzo dobra pora na górską opaleniznę :-)
Tylko może użyj jakiegoś ochronnego kremu.

Krycha

krem do stóp
Oligoaquavita
Srebrny eyeliner raz jeszcze
tusz do rzęs
Niemiecka Marie Claire - IMO badziewie :(