WAZNE: UE i nowe prawa dotyczace medycyny

1. Data: 2008-10-28 08:42:12

Temat: WAZNE: UE i nowe prawa dotyczace medycyny
Od: JP <MrRoger[WYTNIJ-TO]@poczta.onet.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Witam;

Na wstepie chciclbym zaznaczyc, iz uwazam ten e-mail za kompletna
glupote (wiele SPAMu krazy w sieci, ostatnio otrzymywalem informacje
np. o darmowych laptopach itd.. - Wszystko to uwazam za oszustwo i
wyludzanie danych od ludzi, ale tym razem sprawa wyglada nieco
inaczej) Poniezej zamieszczam informacje oraz tresc wiadomosci:

"
Jako, ?e dosta?am ju? info o tym od kilku osób wi?c postanowi?am
tego meila nie ignorowa? i zag??bi?am si? w temat- unia chce
wprowadzi? zakaz naturalnych metod leczenia i uprawy warzyw a no to
zgodzi? si? nie mo?na - jesli te? nie zgadzasz si? na to przeczytaj
poni?szy email (troch? skrócony by nie zniech?cac do czytania) i
z?ó? swój podpis pod petycj? (link na dole)! Pozdrawiam serdecznie,

> [...]
>
> - wszystkie zwierz?ta, ??cznie z hodowanymi ekologicznie maj?
> obowi?zkowo za?ywa? antybiotyki i hormony wzrostu.
>
> - przydomowa uprawa w?asnych owoców i warzyw nie b?dzie mo?liwa
> bez zezwolenia i obj?ta ?cis?ymi regulacjami.
>
> - nast?pi zakaz rozpowszechniania informacji na temat naturalnych
> ?rodków leczniczych.
>
> Jest szansa na przeciwstawienie si? i zablokowanie tych dzia?a?!
> Jedn? z form protestu przeciw wej?ciu tej ustawy w ?ycie jest
> przeprowadzenie Referendum w 27 krajach Unijnych. Ale... potrzeba
> do tego milion podpisów pod petycj?. Jednoczmy si? przeciw tej

tu mo?na do??czy? swój podpis:

http://www.eu-referendum.org/polski/petitions/natura
l_remedies_info.h
tml

Inni te? o tym donosz?:
Skrót do: http://www.nieznanyswiat.pl/content/blogcategory/1/2
/
"

Co o tym sadzicie - kolejna sciema czy cos w tym jest ?

Roger(OS)

2. Data: 2008-10-30 00:36:18

Temat: Re: WAZNE: UE i nowe prawa dotyczace medycyny
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

JP pisze:
[ciach brednir jakieś]

> Co o tym sadzicie - kolejna sciema czy cos w tym jest ?

Jak wyżej ;->

3. Data: 2008-11-01 09:45:12

Od: JP <MrRoger[WYTNIJ-TO]@poczta.onet.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Lawa (a...@l...SPAM_PRECZ.com) napisa?(a):

> Jak wy?ej ;->

Cos glebiej mozna? Bo naprawde nie wiem co masz na mysli :p

4. Data: 2008-11-03 22:35:36

Od: "SebaeL" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"JP" napisał:
> (CIACH!)

Przepraszam za dość - przyznam - chamskie pytanie: czy inicjał JP to od Jan
Pająk może ?...

seba
--
http://www.expostand.pl
http://www.rollupy.net

5. Data: 2008-11-14 15:39:41

Od: JP <MrRoger[WYTNIJ-TO]@poczta.onet.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

SebaeL (s...@p...onet.pl) napisal(a):

> Przepraszam za dośc - przyznam - chamskie pytanie: czy inicjal JP
> to od Jan Pająk moze ?...

Nie, nie sa to inicjaly od Pana Jana Pajaka.
Pytanie moze nie chamskie, ale nie w tym miejscu - wystarczylo wyslac e-mail do
mnie.

6. Data: 2008-11-15 19:02:46

Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To na pl.sci.medycyna Pająk też pisywał czy może zna go już po prostu każdy? :)

prawo
"najbezpieczniejszy" alkohol
brak soli w łzach - normalne?
Polcortolon 40 do wstrzyknięć