WE3

1. Data: 2000-04-11 15:01:33

Temat: WE3
Od: "De Grejt Kornholio" <c...@d...alter.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

Czy ktoś z Was orientuje się gdzie mogę znaleźć coś na temat gazomierza (nie
wiem czy to poprawna nazwa) WE3?
(chodzi mi o taki miernik, który zakłada się na usta i na podstawie ilości
wydychanego powietrza określa metodą gazometryczną wydatek energetyczny)

Jeśli ktoś posiada jakiś opis lub zna może jakiś adres gdzie można coś
znaleźć, to byłbym bardzo wdzięczny. Prosiłbym uprzejmie o informację na
priva, bo niestety nie subskrybuję tej grupy.

Z góry bardzo dziękuję