WItam i o placki pytam :D

1. Data: 2004-03-25 15:02:25

Temat: WItam i o placki pytam :D
Od: "Bonhart" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

WItam ... mam pytanie ... jak sie robi placki po wegiersku ? prosze o jakis
dobry sprawdzony przepis :) i najlpeiej niezbyt trudny. zgory dzieki !

1. Data: 2004-03-26 08:32:52

Temat: Re: WItam i o placki pytam :D
Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bonhart, 2004-03-25 16:02, wrote...
> WItam ... mam pytanie ... jak sie robi placki po wegiersku ? prosze o jakis
> dobry sprawdzony przepis :) i najlpeiej niezbyt trudny. zgory dzieki !

Najprościej to smażysz placki, osobno robisz gulasz (ja najczęściej
wołowy, ale może być z każdego mięska)
Do gulaszu dodajesz co lubisz.. mogą być pieczarki, może byc papryka..
chyba najważniejsze, żeby nam smakowało..
Na talerz kładziesz placek, na to gulasz, obok sałatę, a nią pomidorki i
to co lubisz, obok łyżka śmietany i już :)

Czy o to pytałeś?

b.
p.s. Jeśli chcesz napisać do mnie usuń [usunxxx] z mojego adresu

1. Data: 2004-03-26 09:11:08

Od: "Bonhart" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

heh wiesz ze mnie kuchaz zaden :P jstem ze tak powiem poczatkujocym :P i
hodzilo mi dokladnie o to co ty pominelas :P konkretnie o to jak sie robi te
placki i jak zrobic gulasz ? :)

1. Data: 2004-03-26 09:56:26

Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bonhart, 2004-03-26 10:11, wrote...

> heh wiesz ze mnie kuchaz zaden :P jstem ze tak powiem poczatkujocym :P i
> hodzilo mi dokladnie o to co ty pominelas :P konkretnie o to jak sie robi te
> placki i jak zrobic gulasz ? :)

i nie tylko kucharz :P
Po tym poście odnosze wrażenie, że to żart, ale niech tam.. warto czasem
odświeżyć ciekawą dyskusję - 46 postów:
http://tinylink.com/?pyskFR3jAu

--
pozdrawiam b.
p.s. Jeśli chcesz napisać do mnie usuń [usunxxx] z mojego adresu

1. Data: 2004-03-26 13:38:41

Od: "Bonhart" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> --
> pozdrawiam b.
> p.s. Jeśli chcesz napisać do mnie usuń [usunxxx] z mojego adresu

ueh :P na te wszystkie bledy mam papiery :P i niezartoje z tymi plackami :P
! dzieki !!

Mniammniam
kombinacja smaków - pytanie
Ratujcie - marchwiowy smak