WROCILEM !!!

1. Data: 2002-12-07 21:41:15

Temat: WROCILEM !!!
Od: "Connecticut" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pamietacie mnie? Nieee!!! To ja Connecticut z Poznania.Wrocilem wlasnie z
Ameryki, dosc mialem tego porypanego kraju i pelnego jankesow. A bylo to tak.
Wyjechalem do MA w czerwcu. Polecialem do swojej dupeczki do tego pieknego
stejta nad Atlantykiem. Po przylocie okazalo sie, ze moja
lalunia nie bedzie mnie utrzymywac.A nie widzialem jej 10 latek tylko.
Oburzylem sie, bo ja tu do niej z Polandu w butach made in china i spodniach
wranglera made in azerbejdzan, a ta w bieliznie z viktorii sikret i perfumy
kupuje Szanela i nawet mi na cygarety nie chce 3 dolce dac. Do tego okazalo
sie, ze ona mnie chyba nie kocha, bo jak spalem w bejsmencie to przyszedl
jakis ni to Arab ni to czorny i wyrabal ja, a ja wszytko
slyszalem bo glosno stekali. Balem sie aidsa i zrobilem jej awanture i ta
wywalila mnie na strita jakem stal w ostatnich majtkach. Co bylo poczac
poszedlem do
Boston City spital i sprzedalam sperme wiec mialem na traina do newjorka.
Tam poznalem Jurka kontarktora i peciowalem u niego,
paintowalem, stipowalem demolation robilismy, bylo ciezko, moje
inteligenckie palce tego nie zniosly, ten Jurek zaczal mnie maksymalnie
wykorzystywac, sadysta jeden, a potem na koniec nie zapalcil, a ja nie
sleepowalem dlugo, bo na traina musialem o 5 rano wstawac nie mialem w upal
arkondytionera i tak sie poswiecalem. Nie mialem kesza nic a nic, wiec znowu
sprzedalem sperme tyle, ze w newjorku i mialem na traina do MA do mojej
kobitki co by mi rzeczy oddala i moj bilet do Poznania via Amstardam.
Tesknilem juz do mamy i taty i strasznie plakalem, ze musze tak ciezko
pracowac, nie mialem gdzie sleepowac wiec poszedlem do sabwaja, tam
mieszkalem kilka nockow,poznalem fajnego murzyna co pokazal mi to i owo co
ma rekordowo giganckie. Patrzylem na te kary na stritach, na te windowsy
piekne z ciuchami i plakalem, bo nie mialem nic a nic kesza.
Jak zajechalem wiec do mojej ukochanej to ja akuratnio posowal jakis
skosnooki, wiec musialem czekac na stepsach az skoncza. Dala mi 5
baksow na cygarety w koncu i namiary do konstrakszyn u Wlodka w Bostonie.
Ale nie pracowalem tam dlugo, nie mialem sily, bo na fooda
nie bylo, tylko raz dziennie czisburgera jak ktos nie dojadl udalo sie
dokonczyc w Donaldzie. Wiec jak trzeba bylo cegle, tzn brika wrzucic
na flora to nie dalem rady i ta spadla i walnela mnie w czaszke i
wyladowalem w Boston City spital. Wrocilem do mamy i taty i bede
skarzyl Busha, ze spowodowal, ze takich dostalem urazow i do tego przeciez
to sie odbilo na psychice wiec wystapie u lajera o 2 mln baksow jak nic.
Ale ma to tez dobre strony bo jak widzicie nauczylem sie biegle jezyka
amerykanskiego, juz teraz wogole mysle po amerykansku tylko.
Ateraz wrocilem do Poznania i co? O ja glupi, puszcze sobie kabel od
internetu po podlodze przez srodek
pokoju,przeciez jak cos padnie bedzie latwiej wymienic! juz wyprulem rury ze
sciany
i teraz "ida" sufitem,w razie awarii latwiej wymienie...Kupilem sobie nowe
okna otwierane do gory, gdy ktos sie wychyla moze mu
spasc na leb ale to nic,
przeciez erkondyszon wejdzie, w drzwiach mam juz galki, nawet fajnie sie
kreci, klamki sa do dupy,
zburzylem sciany dzialowe, zamontowalem nidagips i deski z kartonem, jest
cool po amerykansku :) teraz kazdy
moze sie do mnie wlamac wystarczy mocniej kopnac w drzwi, ach ci amerykanie
to sie znaja.
Przywiozlem kontener ciuchow, wszystkie kupione w USA wytworzone za garstke
ryzu w Chinach czy na Filipinach,
ci jankesi to spryciarze nic juz nie ma metki made in USA, bo po co i tak
kupia :)
Szukam jeszcze sklepu z pysznym chlebem typ "wata" nie wiecie gdzie mozna go
dostac?
ach te wedlinki nafaszerowane tablica mendelejewa mniam, ten zolty ser o
smaku plastiku pycha!!
mleko o zapachu farby emulsyjnej mniam!! te nawoskowane owoce, bedzie mi
tego brakowac, IN GOD WE TRUST!!!!!!!!!!!!!!!

Connecticut