WROCŁAW

1. Data: 2004-11-05 13:32:16

Temat: WROCŁAW
Od: "Mira Zmysłowska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczynki z Wrocławia i okolic, moze spotkałybysmy sie
w któryś dzień miedzy 11. a 14. listopada o godzinie np. 14.30 w Tutti
Frutti?
Pogoda ma byc kiepskawa, to pewnie nie bedziemy nigdzie wyjeżdżać.
Co wy na to?
Pozdrawiam,
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2004-11-05 19:21:28

Temat: Re: WROCŁAW
Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Frutti?
> Pogoda ma byc kiepskawa, to pewnie nie bedziemy nigdzie wyjeżdżać.

Mam wolne 11, 12 i 14 do godz.18.

--
Pozdrawiam Ula Wrocław

1. Data: 2004-11-06 13:53:29

Od: "Elen" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mira Zmysłowska" napisał w wiadomości ...
> [...]
> Frutti?
> Pogoda ma byc kiepskawa, to pewnie nie bedziemy nigdzie wyjeżdżać.

Ja jestem za :) mała przerwa w pisaniu pracy dobrze mi zrobi :)
Elen

1. Data: 2004-11-06 17:28:18

Od: "stynka" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bardzo bardzo chętnie!!! W końcu będę miała szansę poznać robótkujące
wrocławianki :-) W poniedziałek wracam do Wrocławia, więc każdy termin
między 11 a 14 mi odpowiada!

Już się cieszę. Do zobaczenia!
stynka

1. Data: 2004-11-06 19:14:54

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

13 i 14 mam zajecia na podypolomowych, wiec te dni odpadaja.
w pozostale jestem wolna ;))

pozdrawiam

Dorota Ruebenbauer
Wrocław

1. Data: 2004-11-07 08:36:50

Od: "Jola" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!!
Zorientowałam sie w terminach i juz wiem:
13 - nie pasuje Uli i Dorocie - odpada,
14 - nie pasuje Dorocie - odpada.
Pozostaje 11 i 12.
Dla mnie lepszym dniem na spotkanie jest piątek 12 listopada.
Proponuje więc spotkac się w piatek o godzinie 14.30 w stały miejscu.
Mile widziane lista obecności.
Pozdrawiam.
Jola

1. Data: 2004-11-07 08:50:10

Od: "stynka" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla mnie lepszym dniem na spotkanie jest piątek 12 listopada.
> Proponuje więc spotkac się w piatek o godzinie 14.30 w stały miejscu.

Jak długo trwają Wasze spotkania? Mam młodego w przedszkolu i przed 16 muszę
go odebrać; w takim układzie od 1430 miałabym tylko godzinkę. A jeśli
spotykacie się na dłużej, to odbiorę go wcześniej i zabiorę ze sobą.

stynka

1. Data: 2004-11-07 11:25:06

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Jola" <j...@v...pl> :

> Pozostaje 11 i 12.
> Dla mnie lepszym dniem na spotkanie jest piątek 12 listopada.

Mi niestety z tego tylko 11 pasuje, 12 mąż będzie w pracy więc nie da rady
:(

Pozdrawiam,
Monika (Wrocław)

--
m...@p...fm
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2004-11-07 11:48:38

Od: "Jola" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mi niestety z tego tylko 11 pasuje, 12 mąż będzie w pracy więc nie da rady
> :(
>
> Pozdrawiam,
> Monika (Wrocław)

Monika, bez Ciebie to spotkanie nie może sie odbyć.
Czyli 11 listopada godz. 14.30.

Do Justyny.
Spotkania trwają róznie, na ogół do 2 godzin, ale ostatnio ponad 3 godziny. To
wszystko zalezy od nas samych.

Prosze potwierdzac obecnośc na 11.11.2004 - 14.30

Jola

1. Data: 2004-11-07 13:19:40

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prosze potwierdzac obecnośc na 11.11.2004 - 14.30

Potwierdzam Ula

--
Pozdrawiam Ula Wrocław

FAQ- zajrzyj!