!!! WSP Zielona Góra

1. Data: 2000-07-24 20:48:35

Temat: !!! WSP Zielona Góra
Od: "Andrzej" <a...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co sądzicie na temat tej uczelni i wykładowców?
Andrzej

1. Data: 2000-07-26 10:39:37

Temat: Re: !!! WSP Zielona Góra
Od: Jacek Pietraszek <p...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej <a...@p...com.pl> napisal:
> Co sądzicie na temat tej uczelni i wykładowców?

Hm, ostatnio probuje skleic sie z Politechnika Zielonogorska (wczesniej WSI)
i razem utworzyc Uniwersytet, nie wiem: Zielonogorski, Lubuski, czy jakis
tam. Handke ostro parl do tego, ale teraz jak odpadl, to trudno powiedziec,
czy dojdzie do fuzji. Z moich informacji inicjatywa byla bardziej centralna,
na dole byla duza opozycja.

Jacek Pietraszek

1. Data: 2000-07-26 13:06:47

Temat: Odp: !!! WSP Zielona Góra
Od: "Roman Stachowiak" <r...@a...odn.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek Pietraszek <p...@e...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8lmf59$iih$...@i...cyf-kr.edu.pl...

> [...]
powiedziec,
> czy dojdzie do fuzji. Z moich informacji inicjatywa byla bardziej

Na dole, to znaczy gdzie? Na WSP, na Politechnice, może na poszczególnych
wydziałach? Jestem z województwa lubuskiego, wprawdzie nie bezpośrednio
związany z żadną uczelnią, ale z tego, co słyszę w mediach, to jest akurat
odwrotnie. I władze wojewódzkie i samorządowe i uczelniane są za.
Nieodżałowanej pamięci min. H. tę inicjatywę popierał, co nie znaczy, że
ostro parł do tej fuzji.
Roman

1. Data: 2000-10-14 19:07:02

Od: "Paweł Kajak" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <a...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> Co sądzicie na temat tej uczelni i wykładowców?
> Andrzej
>
> Kim jestes i dlaczego pytasz?

MBA
Ośrodek -wolny termin