WSPANIAŁY PREZENT DLA POSIADZCZY TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH I KOMPUTERÓW ZA DARMO!

1. Data: 2002-12-16 02:44:02

Temat: WSPANIAŁY PREZENT DLA POSIADZCZY TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH I KOMPUTERÓW ZA DARMO!
Od: t...@p...pl (Tomasz Kowalski) szukaj wiadomości tego autora

WSPANIAŁY PREZENT POD HOINKĘ DLA KAŻDEGO PSIADACZA TELEFONU KOMÓRKOWEGO LUB
KOMPUTERA !
TERAZ DYSK MOŻESZ MIEĆ ZA DARMO!
Państwa adres #EMAIL znaleziono w Internecie.

PROPONUJEMY PAŃSTWU ORYGINALNY I NIETUZINKOWY PRODUKT Z DZIEDZINY OCHRONY
ZDROWIA NEUTRALIZUJĄCY NEGATYWNY WPŁYW FAL ELEKTROMAGNETYCZNYCH WYTWARZANYCH
M.IN. PRZEZ TELEFONY KOMÓRKOWE, KOMPUTERY, MIKROFALÓWKI, MONITORY itp.
NEUTRALIZATOR MOŻASZ MIEĆ TAKŻE ZA DARMO BIORĄC UDZIAŁ KONKURSIE!
NA SRONIE www.nature.pl

NEUTRALIZATOR promieniowania elektromagnetycznego jest produktem
atestowanym, który otrzymał wiele nagród i wyróżnień m.in. w Brukseli Złoty
Medal z dziedziny ekologicznej, oraz wiele innych nagród w Kanadzie i
Japonii. Te kraje już doceniły dobroczynny wpływ proponowanego przez nas
dysku.
W USA, Kanadzie, Japonii oraz innych krajach Unii Europejskiej świadomość
negatywnego wpływu pól elektromagnetycznych już nikogo nie dziwi i nikogo
nie trzeba przekonywać o stosowaniu różnego rodzaju zabezpieczeń przed
skutkami działania pól elektromagnetycznych.

Nasz produkt jest bezobsługowy i szybki w montażu (10 sekund trwa
przyklejenie do obudowy).
SERDECZNIE ZAPRASZAMY na stronę www.nature.pl - Jeżeli cenisz swoje zdrowie
jest to rzecz nieodzowna.
Oto tylko niektóre nagrody, które zdobył NEUTRALIZATOR:
GOLD MEDAL
ACHIEVEMENT AWARD "EUREKA 2000"
GOLD MEDAL Award of Excellence "INPEX 2001"
SILVER MEDAL Award of Excellence
"World Genius Convention 2001"

Teraz dysk ADR-PROTECT MOŻESZ MIEĆ TAKŻE ZA DARMO lub za 50% CENY.

Życzymy trafnej decyzji:

Zespół CFM "LIDER"

PS. JEST TO EXTRA PREZENT NA ZBLIŻAJĄCĄ SIĘ GWIAZDKĘ !!!

2. Data: 2002-12-16 12:34:50

Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Kowalski" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
t.pl...
> [...]
> KOMPUTERA !
> TERAZ DYSK MOŻESZ MIEĆ ZA DARMO!
> Państwa adres #EMAIL znaleziono w Internecie.

A świstak siedzi i składa sreberka .... czy jakoś tak.

Niedawno czytałem informację, że wszelkiego rodzaju unowocześnienia komórek
poprzez doklejanie ekranów, mają skutek wręcz odnwrotny. Pole
elektromagnetyczne odbija się od tego ekranu i kieruje prosto w nasza
główkę.

A tak w ogóle to jest zwykły spam reklamowy.

Pozdrawiam
Darek

3. Data: 2002-12-16 22:03:47

Od: "Mariza" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
t.pl...

TK> WSPANIAŁY PREZENT POD HOINKĘ DLA KAŻDEGO PSIADACZA TELEFONU KOMÓRKOWEGO

Ten wspaniały posiadacz "bezcennego prezentu pod "HOINKĘ" ma kłopoty z
ortografią. W marketingu to niedopuszczalne i już na wstępie położył sprawę
:-)

> [...]
WYTWARZANYCH
> M.IN. PRZEZ TELEFONY KOMÓRKOWE, KOMPUTERY, MIKROFALÓWKI, MONITORY

Jeszcze jeden neutralizator? W przyrodzie nic nie ginie, co najwyżej ulega
rozproszeniu, bądź zakłóceniu [fale]

> NEUTRALIZATOR promieniowania elektromagnetycznego jest produktem
> atestowanym,

Czy przez PZH?
A reszta to ple, ple

--
Mariza
gg 2522986

"Różnić się trzeba pięknie"

wolontariat
Program dla niewidomych - pytanie!
ANALIZA WŁOSÓW - BIOMOL ("Olivia", styczeń 2003, str.94)
ANALIZA WŁOSÓW - BIOMOL ("Olivia", styczeń 2003, str.94)
pytanie-prośba