WY DUPY WOŁOWE!!!

1. Data: 2001-05-12 12:25:09

Temat: Re: WY DUPY WOŁOWE!!!
Od: "Kabotynka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wypisywanie tekstów dla samego wypisywania.

Takie coś nie jest spamem.

> Oj, nie czepiajcie się.

No dobra ;).

> Mozna to
> nazwac jak chcecie.

Ale na pewno nie spamem ;o)).

> Uwazaj Kabotynka

Na co?

> jesteśmy w tej samej drużynie, nie pamiętasz ;))))))))

Ja w tej samej drużynie co Ty? Chyba coś Ci się pokiełbasiło :^).

A tak w ogóle to cmoki kochanie 8o))))))))). Już nie mogę się doczekać kiedy
zaprosisz mnie na randkę.... Mam nadzieję, że już niedługo to nastąpi ;-)).
Cmoooooooooooooook :-)~
---
Kabotynka
k...@w...pl
Gadu-Gadu: 785234

PS. Wedle Twego rozumowania, to pewnie ten post też jest dla Ciebie spamem,
czyż nie?
PS2. A tak w ogóle to sraj tak, aby każde gówno wprawiało cię w zachwyt

1. Data: 2001-05-15 14:08:15

Od: "Vesemir" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przekazywanie informacji, uczuc, danych....

t.localdomain...

1. Data: 2001-05-15 14:13:39

Od: "Vesemir" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
spamem,
> czyż nie?
> PS2. A tak w ogóle to sraj tak, aby każde gówno wprawiało cię w zachwyt

Hehhehehehe...
Mamy małe problemy logistyczne:) Skąd jesteś?
Ale ale...
Nie wiem czy jest spamem, treść coś tam przekazuje, nie?
Staram się tak srać, ale powiem szczerze że zastanawiam się czy nie ma w tym
głębszej metafory: działaj tak aby było ci dobrze, olej co myślą inni. Może
trochę na wyrost ale...

Ves

nie wiem
Witam wszystkich grupowiczów