WYJAŚNIENIE!!!

1. Data: 2001-10-19 16:33:39

Temat: WYJAŚNIENIE!!!
Od: "Wenza" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Miarą człowieczeństwa jest gotowość do niesienia pomocy innym"

WYJAŚNIENIE!!!
Ja coś robię, wysyłam e-maile do gazet do mediów do sejmu do rządu,
wysłałem ogłoszenia na listy dyskusyjne, na różne forum. Był u mnie nawet
dziennikarz Piotr Lipinski (p...@a...pl), który jest
zainteresowany sprawą korzystania z Internetu przez niepełnosprawnych i
jakie on likwiduje bariery.
Dostałem e-maila zarzucający mi, że moje działania tylko szkodzą "NASZEJ
SPRAWIE". Uświadomcie mnie, jakie działania będą poprawne i o jaką "NASZĄ
SPRAWĘ" chodzi.

Pozdrawiam
Wenza

www.wenza.artysta.pl \ w...@a...pl \ w...@p...gazeta.pl
PAJĘCZAKI Wirtualna Społeczność Inwalidów, ich Krewnych i Znajomych