PRACA - Telepraca - Internet

1. Data: 2001-10-18 14:24:00

Temat: PRACA - Telepraca - Internet
Od: "JerryKeey" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy praca za posrednictwe internetu to fantazja czy nieuchronna
rzeczywistosc?

Biorac pod uwage wszystkie Wasze glosy dotyczace dzialania i wygladu stron
calkowicie je zmienilismy. Choc poprzednie dane zostaly zarchiwizowane - dla
ujednolicenia informacji - szczegolnie uprzejmie prosze osoby ktore braly
udzial w
projekcie przed dniem 18.10.2001 o ponowne oddanie glosow... Ciagle tez
czekamy na nowe osoby ktore chcialyby zapoznac sie z mozliwosciami
zatrudnienia jakie stworzyl innternet i jaki ma to wplyw na ksztaltowanie
sie spoleczenstwa informacyjnego w naszym kraju.

http://republika.pl/regu1y/Ankps/

2. Data: 2001-10-19 10:03:40

Temat: Re: PRACA - Telepraca - Internet
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zatrudnienia jakie stworzyl innternet i jaki ma to wplyw na ksztaltowanie
> sie spoleczenstwa informacyjnego w naszym kraju.

Witam
Wypełniłam ankietę wczoraj(tzn.18.10) i czekam z niecierpliwościa na wyniki.
Dobra robótka i temat na pracę bardzo dobry
pozdrowionka
Agnieszka

3. Data: 2001-10-19 10:24:46

Od: "JerryKeey" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wyniki.
> Dobra robótka i temat na pracę bardzo dobry

Dzieki za pomoc i za przychylna opinie... Mam nadzieje tylko ze wypelnilas
ta utrzymana w kolorystyce zieleni a nie blekitu (18.10 zostala ona
poprawiona i ruszyla od nowa). Niestety mam jeszcze klopot z dodtaciem do
ON, ktore nie maja stalego dostepu do internetu (w tedy moznaby porownac
odpowiedzi obu grup). Mam nadzieje ze jednak mi sie to uda (moze dzieki
pomocy kogos z grupy...) a jesli ktos bylby zainteresowany wynikami
koncowymi (lacznie z teoria i opisem wynikow) niech napisze o tym e-maila na
sdres R...@H...Com podajac kontakt elektroniczny... W przyszlym roku
bronie wiec to juz calkiem blisko.
Pozdrawaim J.K.K
http://republika.pl/regu1y/Ankps/

4. Data: 2001-10-19 10:55:45

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pomocy kogos z grupy...) a jesli ktos bylby zainteresowany wynikami
> koncowymi (lacznie z teoria i opisem wynikow) niech napisze o tym e-maila na

Tak zorientowałam się i wypełnilam jeszcze raz ankietę dzisiejszą, chyba juz
aktualną. Wysłałam e-maila na podany adres wczoraj, chciałabym znać wyniki. To
tak przez sentyment do APS, studiowałam tam. Jeśli można wiedzieć na jakim
jesteś kierunku. Piszesz, że masz problem z osobami, które wypełnią ankietę,
spróbuj na stronie www.idn.org.pl, może tam coś się uda. Jeśli będziesz miał
problem, służe pomocą. Pozdrawiam i powodzenia
Agnieszka

5. Data: 2001-10-19 13:47:48

Od: "JerryKeey" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Tak zorientowałam się i wypełnilam jeszcze raz ankietę dzisiejszą, chyba
juz
> aktualną.

Dieki 100krotne...

> Wysłałam e-maila na podany adres wczoraj, chciałabym znać wyniki.
Chyba do mnie nie dotarl ale wyle ci na ten ktory uzywasz na grupie (jesli
wolisz inny do przyslij mi go jeszcze raz na priv).

> tak przez sentyment do APS, studiowałam tam. Jeśli można wiedzieć na jakim
> jesteś kierunku.

Praca Socjalna 2-letnie magisterskie uzupelniajace...

> Piszesz, że masz problem z osobami, które wypełnią ankietę,
> spróbuj na stronie www.idn.org.pl, może tam coś się uda. Jeśli będziesz
miał
> problem, służe pomocą. Pozdrawiam i powodzenia
Juz sie z nimi kontaktowalem - pomogli ale akurat w tej kwesti niezbyt
moga... Mowia ze co chwila ktos sie tam zglasza z ankietami i sa tm juz
lekko zniecierpliwieni.

Jeszcze raz dzieki za wszystko J.K.K

6. Data: 2001-10-19 17:44:26

Od: "Gosia" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JerryKeey <p...@h...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9qmomc$ogb$...@o...ict.pwr.wroc.pl...
> [...]
> zatrudnienia jakie stworzyl innternet i jaki ma to wplyw na ksztaltowanie
> sie spoleczenstwa informacyjnego w naszym kraju.

Witajcie
Jest jeszcze inna strona: www.telepraca-polska.pl i nowa strona dla
inwalidów. www.centrum.niepelnosprawni.pl gdzie też jest telepraca.
Pozdrowienia