!!!

1. Data: 2001-10-18 08:17:41

Temat: !!!
Od: "Krzysztof Piotrowski" <k...@k...kalisz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie !

Dzis rano w radiu usluszalem glos pewnego sluchacza :

"Nasz nowy minister finansów jest naszą ostatnią belką ratunku."

Krzysztof P.

2. Data: 2001-10-19 06:06:56

Temat: Re: !!!
Od: "Piotr M:-\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Piotrowski" <k...@k...kalisz.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie !
>
> Dzis rano w radiu usluszalem glos pewnego sluchacza :
>
> "Nasz nowy minister finansów jest naszą ostatnią belką ratunku."
Witajcie też słyszałem prof. Belka faktycznie jest naszą ostatnią deską czy
jak kto woli belką ratunku. Problem jednak polega na tym czy pan prof.
bedzie miał taką siłe przebicia zeby zrobic co trzeba ... szczerze wątpie bo
pacjent wymaga niestety długiej i bolesnej operacji a środków
znieczulających brak.
Pozdrawiam
Piotr

--
"[...]nie wiesz ze dowodem na istnienie jest to ze tego dowodu nie ma
inteligentny a taki niemądry" Ks.Jan Twardowski >>szukasz<<

3. Data: 2001-10-19 22:21:13

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr M:-)" napisał(a):

> [...]
> bedzie miał taką siłe przebicia zeby zrobic co trzeba ... szczerze wątpie bo
> pacjent wymaga niestety długiej i bolesnej operacji a środków

Dobrze że belką a nie brzytwą :-)
Można by się pokaleczyć :-))

Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

4. Data: 2001-10-20 07:46:21

Od: "Pituś" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Kruszniewski" <j...@p...pl> wrote in message

> Dobrze że belką a nie brzytwą :-)
> Można by się pokaleczyć :-))
>
> Z pozdrowieniami
>
> Jacek K.

Akurat ta belka może mieć dużo drzazg :-)

--
Pozdrawiam, Pituś

5. Data: 2001-10-21 20:17:29

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pituś" napisał(a):

> Akurat ta belka może mieć dużo drzazg :-)

W sumie tak:-)
A jakby usiąść okrakiem na takiej belce to te drzazgi mogłyby być niezbyt przyjemne
:-)

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

6. Data: 2001-10-22 10:19:24

Od: "Pituś" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W sumie tak:-)
> A jakby usiąść okrakiem na takiej belce to te drzazgi mogłyby być niezbyt
przyjemne :-)

No ale to już zmartwienie tych Pań, które będą siadały okrakiem na tej Belce
:-)

--
Pozdrawiam, Pituś

7. Data: 2001-10-25 19:30:43

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pituś" napisał(a):

> przyjemne :-)
>
> No ale to już zmartwienie tych Pań, które będą siadały okrakiem na tej Belce
> :-)

A ty o tej drzazdze :-))

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

8. Data: 2001-10-26 10:12:12

Od: "Pituś" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Belce

> A ty o tej drzazdze :-))

Jak go zwał, tak go zwał. I tak im "drzazga" wyjdzie z tych ich reform :-))

--
Pozdrawiam, Pituś

9. Data: 2001-10-26 17:51:24

Od: "Pituś" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pituś" <p...@i...pl> wrote in message

> "Jacek Kruszniewski" <j...@p...pl> wrote in message

> niezbyt

> Belce

Jak go zwał, tak go zwał. I tak im "drzazga" wyjdzie z tych ich reform :-))
Można by powiedzieć: Gdzie Belka rąbie tam "drzazgi" lecą ;-))

--
Pozdrawiam, Pituś

10. Data: 2001-10-26 18:23:55

Od: "Piotr M:-\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pituś" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> Jak go zwał, tak go zwał. I tak im "drzazga" wyjdzie z tych ich reform
:-))
> Można by powiedzieć: Gdzie Belka rąbie tam "drzazgi" lecą ;-))

--
[ CIACH]
Witam

;;