!!!

11. Data: 2001-10-27 05:45:52

Temat: Belka - bylo: Re: !!!
Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Pituś" <p...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag
news:9rc7ou$7s4$1@pingwin.acn.pl...

Witam.

> "Pituś" <p...@i...pl> wrote in message

/.../

> Jak go zwał, tak go zwał. I tak im "drzazga" wyjdzie z tych ich reform
:-))
> Można by powiedzieć: Gdzie Belka rąbie tam "drzazgi" lecą ;-))

To co bedzie lecialo jak Belke beda rabac:-)?

pozdr. - Józek

12. Data: 2001-10-27 11:43:42

Temat: Re: Belka - bylo: Re: !!!
Od: "Pituś" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"JC" <J...@t...de> wrote in message

> To co bedzie lecialo jak Belke beda rabac:-)?
>
> pozdr. - Józek

Chyba tylko wióry, bo to stara i spróchniała belka :-) Jak na razie Belka
nas rąbie!

--
Pozdrawiam, Pituś

13. Data: 2001-10-27 18:55:10

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

JC napisał(a):

> "Pituś" <p...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag
>
> Witam.

> /.../

> :-))
> >

> To co bedzie lecialo jak Belke beda rabac:-)?

Też drzazgi ??????????????????? :-))

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

14. Data: 2001-10-27 18:59:01

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pituś" napisał(a):

> "JC" <J...@t...de> wrote in message

> Chyba tylko wióry, bo to stara i spróchniała belka :-) Jak na razie Belka
> nas rąbie!

Myślisz że aż tak spróchniałe belka ??

Oj rąbnie na albo i nie - i tak na koncie mam debet - to i
całe g.... dam mu z tych odsetek :-))

A swoją drogą - jeżeli odsetki na oszczędnościach jest moim dochodem, to logicznym
byłóby
abym odsetki od kredytów były moją stratą - czyli powinienem mieć odliczene z tego
tytułu ?

Chyba logicznie piszę :))

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

15. Data: 2001-10-28 09:15:42

Od: "Pituś" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślisz że aż tak spróchniałe belka ??
>
> Oj rąbnie na albo i nie - i tak na koncie mam debet - to i
> całe g.... dam mu z tych odsetek :-))

Ale ja mam trochę jednostek w funduszach inwestycyjnych :-)

> [...]
logicznym byłóby
> abym odsetki od kredytów były moją stratą - czyli powinienem mieć

Logicznie ale i naiwnie. Gdyby od każdego debetu przysługiwały odliczenia...
:-)

--
Pozdrawiam, Pituś

16. Data: 2001-10-28 16:12:14

Od: "Frank" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale ja mam trochę jednostek w funduszach inwestycyjnych :-)

Od tego też będzie podatek... :-(((

> --
> Pozdrawiam, Pituś

-------------------------------
Pozdrawiam serdecznie

- Frank

17. Data: 2001-10-28 16:12:21

Od: "Frank" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> Myślisz że aż tak spróchniałe belka ??
>
> Oj rąbnie na albo i nie - i tak na koncie mam debet - to i
> całe g.... dam mu z tych odsetek :-))

Niestety, trzeba się z tym pogodzić. W krajach UE podatek od zysków
kapitałowych jest normalną sprawą. W wielu krajach jest on wyższy niż ma być
u nas, np:. w Austri, Dani -25%, w Niemczech od 25 do 30, w Finlandi -29.
Trzeba zacisnąć zęby i to wytrzymać... Lub przeprowadz się do Luksemburgu -
tam będziesz miał luz z tym podatkiem... lub do innego "raju podatkowego"
;-)))

> [...]
logicznym byłóby
> abym odsetki od kredytów były moją stratą - czyli powinienem mieć

Chyba chcesz kilkakrotnie powiększyć dziurę budżetową... ;-))
-------------------------------
Pozdrawiam serdecznie

- Frank

18. Data: 2001-10-28 16:13:35

Od: "Frank" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Niestety, trzeba się z tym pogodzić. W krajach UE podatek od zysków
kapitałowych jest normalną sprawą. W wielu krajach jest on wyższy niż ma być
u nas, np:. w Austrii, Dani -25%, w Niemczech od 25 do 30, w Finlandii -29.
Trzeba zacisnąć zęby i to wytrzymać... Lub przeprowadź się do Luksemburgu -

19. Data: 2001-10-28 16:13:49

Od: "Frank" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

20. Data: 2001-10-28 17:56:13

Od: "Pituś" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Frank" <f...@g...pl> wrote in message

> Od tego też będzie podatek... :-(((

Wiem, i zastanawia się w którym momencie wycofać się z tych funduszy.

--
Pozdrawiam, Pituś

;;
Problem z ZPChr