!!!

21. Data: 2001-10-28 20:00:10

Temat: Re: Belka - bylo: Re: !!!
Od: "Frank" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pituś" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
news:9rhgps$1km8$1@pingwin.acn.pl...

> Wiem, i zastanawia się w którym momencie wycofać się z tych funduszy.

Regułą jest trzymanie środków w funduszach inwestycyjnych przez możliwy
najdłuższy czas... Jednostki które kupiłeś lub kupujesz cały czas, w
przyszłości zyskują na wartości. Jeżeli chcesz je wycofać, to to jest Twoja
sprawa... i co zrobisz z tymi środkami? Będziesz je trzymał w domu, żeby nie
pobrali podatku od zysku? To w ogóle nie będziesz miał % ponad inflację.
Może wolisz grać na giełdzie? To powodzenia ale w funduszach są specjaliści
od giełdy, tak więc ja zostawiam swoje środki do ich dyspozycji i w
najbliższych latach nie zamierzam pozbywać się jednostek.

-------------------------------
Pozdrawiam serdecznie

- Frank

22. Data: 2001-10-29 08:15:03

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pituś" napisał(a):

> Ale ja mam trochę jednostek w funduszach inwestycyjnych :-)

> logicznym byłóby
> odliczene z tego tytułu ?

> Logicznie ale i naiwnie. Gdyby od każdego debetu przysługiwały odliczenia...
> :-)

To wiem - niebędzie takich odliczeń ;-)
Ale fajnie by było
--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

23. Data: 2001-10-29 08:17:16

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Frank napisał(a):

> Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> Niestety, trzeba się z tym pogodzić. W krajach UE podatek od zysków
> kapitałowych jest normalną sprawą. W wielu krajach jest on wyższy niż ma być
> u nas, np:. w Austri, Dani -25%, w Niemczech od 25 do 30, w Finlandi -29.
> Trzeba zacisnąć zęby i to wytrzymać... Lub przeprowadz się do Luksemburgu -
> tam będziesz miał luz z tym podatkiem... lub do innego "raju podatkowego"
> ;-)))

A może Monako z MonteCarlo - malutki podatki i jest gdzie kasę wydawać ;))

;-))
Toć to już i tak czarna dziura ;-))

Z pozdrowieniami

Jacek K.