WYJEŻDŻAM z kraju

91. Data: 2007-10-26 08:24:05

Temat: Re: WYJEŻDŻAM z kraju
Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:
> Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl>
> napisał w wiadomości news:ffqm3v$nv7$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Obiecuję na przyszłość na głównej stronie onetu zamieścić banner.

Znaczy się chcesz wrócić do poprzedniej płci? :)
Teli.

92. Data: 2007-10-26 08:25:42

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagna W. wrote:

> Idiom "przyczepił się" do Karola twierdząc, że nie ma słowa "pondto"
> (chyba słusznie się przyczepił, bo do tej pory to Karol czepiał się
> innych o głupie literówki). Ty natomiast "wytknęłaś" Idiomowi, że
> jest takie słowo i podałaś nawet linka. Nie zauważyłaś jednak, że
> podałaś linka do słowa "ponadto", a nie "pondto". I teraz zamiast
> powiedzieć po prostu "Aaaaaa, o ja głupia ślepota, faktycznie mi się
> pomerdało, sorki", to ciągniesz tę bezsensowną dyskusję i jeszcze
> Idiomowi zarzucasz ciężki dzień. Śmiesznie to z boku wygląda :)

Cholera! Tutaj wszyscy płeć zmienili :)
Teli.

93. Data: 2007-10-26 08:58:22

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:ffs8c5$go0$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Cholera! Tutaj wszyscy płeć zmienili :)

Tylko Ty, biedna, ciągle Księżniczka, co? ;-)

Qra

94. Data: 2007-10-26 13:33:43

Od: "Lozen" <i...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Stalker wrote:

> Karoll to najprawdopodobniej TROLL.

Nie no, rozumiem. Ale ja go nie bronie, tylko o forme splawiania
pytam. Odpowiadac mu przeciez nie trzeba, nie raz bylo o
niedokarmianiu trolli. Co bardziej impulsywni moga sobie kfa ustawic.
W czytniku XanaNews nie widac tez odpowiedzi do osob w kfie.

--
pozdrawiam K.
"The best way to get a puppy is to beg for a baby brother - and they'll

95. Data: 2007-10-26 13:43:41

Od: "Lozen" <i...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Jagna W. wrote:

> Wtrąciłam się, bo zauważyłam, że nie zrozumiałaś o co chodzi tym,
> którzy się do Ciebie "przyczepili". Próbowałam wytłumaczyć, bo
> obserwator z zewnątrrz jest bardziej obiektywny. No ale nie wyszło,
> bo mnie chyba też nie zrozumiałaś :)

Niestety, nie udalo sie. Ciag wydarzen sama potrafie czytac, natomiast
chodzilo mi o sposob myslenia niektorych osob. Cos jak czytanie miedzy
wierszami. Paulinka ma na mnie uczulenie, wiec czepia sie dla zasady,
jak leci. Gdy ma zly dzien to za caloksztalt mi dowala. Mozna sie
przyzwyczaic. Idiom nie byla zadowolona z mego wcinania sie miedzy
wodke a zakaske, bez wzgledu na to czy moje wcinanie sie bylo trafne
czy nie i z jednego linka zrobila wojne stulecia. Ot i taka to
specyfika grup niusowych. Jeden przyjdzie z tobolkiem na plecach i
dorzuci cos od siebie, inny z walizami problemow i przy byle okazji
obrzuci nimi kogo sie da i kto pod reke wejdzie.

> Nie zacietrzewiaj się niepotrzebnie - w ten sposób tylko sobie
> szkodzisz (vide przykład Kaczorów, którzy nie mają i nigdy nie miai
> za grosz dystansu do tego, co się o nich mówi ;-) i lejesz wodę na
> młyn tych, którzy lubią Ci dogryzać.

W tym momencie jest mi obojetna opinia dogryzajacych.
Ale dziekuje za szczere intencje.

96. Data: 2007-10-26 13:46:51

Od: "Lozen" <i...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Qra, a każdy ma swoje racje, ale nie każdy poczucie humoru

To nie o poczucie humoru chodzi, a o dostrzeganie zartu w tych samych
rzeczach. To ze Ciebie smiesza brudne skarpetki czy inny smrod nie
oznacza ze ja tez mam sie z tego smiac.

97. Data: 2007-10-26 13:54:46

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagna W. pisze:

> [...]
> do tego, co się o nich mówi ;-) i lejesz wodę na młyn tych, którzy lubią Ci

Nie pisz takich rzeczy. Lozen nie zrozumie. To będzie dla niej atak na
jej osobę albo coś w tym stylu. Naprawdę nie ma sensu tłumaczyć.

LL

--
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych
dzwiekow - niektore przypominaja odglosy

98. Data: 2007-10-26 14:17:35

Od: "Lozen" <i...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Lolalny Lemur wrote:

> Nie pisz takich rzeczy. Lozen nie zrozumie. To będzie dla niej atak
> na jej osobę albo coś w tym stylu. Naprawdę nie ma sensu tłumaczyć.

A teraz piszesz jako pedagog, psycholog czy wrozka?

99. Data: 2007-10-26 15:04:58

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lozen napisał(a):

> A teraz piszesz jako pedagog, psycholog czy wrozka?

Z autopsji, wszak każdy sądzi po sobie.

Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło."

100. Data: 2007-10-26 16:11:14

Od: "Jagna W." <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Lozen napisał(a):

> Paulinka ma na mnie uczulenie,
> Idiom nie byla zadowolona z mego
> wcinania sie miedzy wodke a zakaske,

Ja nie wnikam w to, co kto do Ciebie ma, bo to nie jest tu istotne.
Po prostu moim zdaniem zakałapućkałaś się niechcący i nie potrafiłaś wycofać
z twarzą (a inni wykorzystali Twoje zacietrzewienie i dali Ci popalić).
Nie traktuj tego jako zarzutu, tylko jak wniosek z obserwacji :)

> W tym momencie jest mi obojetna opinia dogryzajacych.
> Ale dziekuje za szczere intencje.

Prosię bardzo :)

JW

Kryzys w małżeństwie