WYKLEJANKI

1. Data: 2005-11-09 09:50:03

Temat: WYKLEJANKI
Od: "Monika" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczki
może któraś z Was w trakcie przeszukiwania zasobów natrafiła na różne szablony
wyklejanek mam na mysli świateczne motywy lub inne do dziecięcego pokoju. Z moim
3-letnim synkiem z kolorowego papieru zrobiliśmy już balwana i mikolaja może
maci ejakies inne szablony z gory serdecznie Wam dziekuję
Monika

2. Data: 2005-11-09 10:15:50

Temat: Re: WYKLEJANKI
Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> może
> maci ejakies inne szablony z gory serdecznie Wam dziekuję

hej :)
a ja wlasnie usiluje cos wymyslic dla mojego 3latka!!

Powiedz mi prosze jak robiliscie tego balwana??
pozdrawiam
Justyna

3. Data: 2005-11-09 10:34:08

Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
może
> maci ejakies inne szablony z gory serdecznie Wam dziekuję

Próbowaliście origami z kółek?
Ja nic nie chcę mówić ale pora brać się z pierniczki. Mają 6 tygodni na
dojrzenie do świąt. Moja córka jak miała 3 lata chciała pierniki robić przez
okrągły rok.
pzdr.
Mampka

4. Data: 2005-11-09 10:37:06

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Próbowali?cie origami z kó?ek?
> Ja nic nie chc? mówiae ale pora braae si? z pierniczki. Maj? 6 tygodni na
> dojrzenie do ?wi?t. Moja córka jak mia?a 3 lata chcia?a pierniki robiae
> przez
> okr?g?y rok.
> pzdr.
> Mampka

Mampka rzuc przepis - moze sie pokusze :)))) bo kiedys jak zrobilam wyszly
TAAAAAAAAAAAAKIE podeszwy ze dalo sie je jesc jedynie moczac w herbacie!!
a generalnie jeden rzucony wybil niekcacy szybe :DDD

pozdrawiam
Justyna

5. Data: 2005-11-09 11:28:18

Od: "Elutka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tu choinka
http://www.nippobrasil.com.br/2.semanal.artesanato/2
86.shtml
do sklejania rozne modele oczywiscie papierowe :)
http://papertoys.com/

Gwiazdka
http://www.hgtv.com/hgtv/cr_occasions_december/artic
le/0,1789,HGTV_3270_2404
516,00.html

listek
http://www.yasutomo.com/project/mapleleaf.htm

pudeleczka
http://www.basteln-mit-elisabeth.de/wuerfel.htm
http://www.basteln-mit-elisabeth.de/faltscha.htm

reszta
http://www.sasatoku.co.jp/hp/miyage/m_hina.html
http://www.venus.dti.ne.jp/~kpd/peramodel.html
http://www.craftcreations.co.uk/pages/magazines/issu
es/issue27.mhtml?SSN_ID=
798c69cf2329e5be417fd7962db8848f
chyba to wszystko :0
Pozdrawiam
Elutka

6. Data: 2005-11-09 11:43:39

Od: r...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje Elutka :-) dzisiaj zabieramy sie do dzieła :-) juz widze tą radosc z
papierowego szympansa :-)
Pozdrawiam Aga

7. Data: 2005-11-09 12:23:03

Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna" <w...@l...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> TAAAAAAAAAAAAKIE podeszwy ze dalo sie je jesc jedynie moczac w herbacie!!
> a generalnie jeden rzucony wybil niekcacy szybe :DDD

http://www.kulinaria.pl/potrawy.asp?id=1487
najlepiej po upieczeniu zamknać w słoiku :)
Raz mi w ogóle nie zmiękły więc wylądowały na choince, ale w zesżłym roku
były ok. :)
powodzenia.
Pozdrawiam
Mampka

8. Data: 2005-11-09 13:11:45

Od: Moolinea <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Mampka rzuc przepis - moze sie pokusze :)))) bo kiedys jak zrobilam wyszly
>TAAAAAAAAAAAAKIE podeszwy ze dalo sie je jesc jedynie moczac w herbacie!!
>a generalnie jeden rzucony wybil niekcacy szybe :DDD

Stary babciny sposób jest taki żeby piec kilka tygodni przed świętami
a to dlatego by właśnie zmiękły. Jednak nie zmiękną trzymane w
blokowym mieszkaniu gdzie temperatura sięga 20-kilku stopnia
wilgotnośc powietrza jest znikoma :( Pierniki muszą w celu skruszenia
stać w wilgotnym pomieszczeniu.
Można to jakoś ominąć, ja kiedyś trzymałam pierniczki w kartonie w
najchłodniejszym miejscu w domu i nakrywałam karton wilgotną szmatką
(minus jest taki, że trzeba pamiętac o moczeniu szmatki conajmniej raz
dziennie, bo szybko wysycha).
Moolinea

9. Data: 2005-11-09 13:31:00

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najchłodniejszym miejscu w domu i nakrywałam karton wilgotną szmatką
> (minus jest taki, że trzeba pamiętac o moczeniu szmatki conajmniej raz

czyli sloik odpada ?? :(
to moze w piwnicy ??!!!

10. Data: 2005-11-09 13:34:38

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.kulinaria.pl/potrawy.asp?id=1487
> najlepiej po upieczeniu zamknaae w s?oiku :)
> Raz mi w ogóle nie zmi?k?y wi?c wyl?dowa?y na choince, ale w zes??ym roku
> by?y ok. :)
> powodzenia.
> Pozdrawiam
> Mampka

dzieki za przepis :)
jesli sprawdzony to super - zobaczymy czy i mi wyjda
pozdrawiam
Justyna

[szydełko] rękawiczki
[szydełko, druty] Ubranka dla naszych maluszków
xxx małe wzorki
Pasmanteria -Berlin.
[xxx] pytanko