WYMIENIĘ nasiona dyni OLBRZYMIEJ (Atlantic Giant) na...

1. Data: 2005-02-15 19:24:48

Temat: WYMIENIĘ nasiona dyni OLBRZYMIEJ (Atlantic Giant) na...
Od: "Dariusz Świerk" <e...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wymienię nasiona dyni odmiany "Atlantic Giant" - o ile mi wiadomo największej
z obecnie istniejących odmian na coś interesującego - najchetniej lilie
azjatyckie.

"Atlantic Giant" umiejętnie hodowany przekracza 500 kg (pół tony, najwiekszy
okaz to chyba 620 kilo) hodowałem pierszy raz - miałem mało miejsca i bardzo
słabą glebę a na dodatek poturbowały ja mocno koty - 36 kilo, kolega kilka
domów dalej (2 rok hoduje) - ponad 100 kilo. On w pierszym roku osiągnął ponad
70 kilo plus dwie po 10 kilo.

NIESAMOWICIE ROSNIE! Dla mnie super roslina, cały sezon chodziłem sprawdzac
jak rosnie, atrakcja jak sie partrzy - równiez dla sąsiadów. Olbrzymie liście,
gdzie liść tam korzeń!

mój e-mail to emisiek małpka gazeta.pl

Najchetniej wymienię na lilie - duże odmiany lub jaikies ezgotyczne rosliny.

Pozdrawiam!!!

Dariusz Swierk

2. Data: 2005-02-15 21:09:57

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najchetniej wymienię na lilie - duże odmiany lub jaikies ezgotyczne rosliny.
>
> Pozdrawiam!!!
>
> Dariusz Swierk

Obiecał mi nasionka Homar, ale ani go widać, ani słychać.
Mogę Ci przesłać dyniowate maleństwo, Thladiantha dubia.
Mam też sporo nasion lilii , jeśli masz cierpliwość,służę
nasionami.Cebul też mam trochę wykopanych,Kilka mogę wysłać.
Pozdrawiam. Mirzan

3. Data: 2005-02-15 21:59:59

Od: "Tarpan" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dariusz Świerk" <e...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:cutia0$6dd$1@inews.gazeta.pl...
> Wymienię nasiona dyni odmiany "Atlantic Giant" - o ile mi wiadomo
największej
> z obecnie istniejących odmian na coś interesującego - najchetniej lilie
> azjatyckie.
Witam
niestety, nie mam wiele do zaoferowania :( tylko winogrono amurskie i
cytryniec (aktualnie nasiona). Ale bardzo bym chciał mieć tą dynię... Może
A może wiesz gdzie nasiona można kupić?
Pozdrowienia
Jan

4. Data: 2005-02-15 22:05:29

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Tarpan wrote:

> A może wiesz gdzie nasiona można kupić?
> Pozdrowienia
> Jan
:)

chocby na allegro
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

5. Data: 2005-02-15 22:22:22

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chocby na allegro
> :)
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Ciebie chyba pochlastało !!!
Przejrzyj się w lustrze ;-)

Pozdrawia boletus

6. Data: 2005-02-15 22:31:17

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:

> Ciebie chyba pochlastało !!!
> Przejrzyj się w lustrze ;-)
>
> Pozdrawia boletus
:))))))
przeciez to nie moja aukcja
tylko uczynnie podrzucilem linka
:)

7. Data: 2005-02-15 22:32:11

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Ciebie chyba pochlastało !!!
>    Przejrzyj się w lustrze ;-)
>
>   Pozdrawia boletus

Zanim urośnie, popatrz.
Pozdrawiam.Mirzan
http://www.biol.uni.wroc.pl/obuwr/festiwal/index.htm

8. Data: 2005-02-15 22:54:42

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zanim urośnie, popatrz.
> Pozdrawiam.Mirzan
> http://www.biol.uni.wroc.pl/obuwr/festiwal/index.htm

Za 8zł człowiek zdrowy (na umyśle)
założy plantację dyni olbrzymiej.

Pozdrawia globalnie boletus

9. Data: 2005-02-15 23:14:47

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niestety, nie mam wiele do zaoferowania :( tylko winogrono amurskie i
> cytryniec (aktualnie nasiona). Ale bardzo bym chciał mieć tą dynię... Może

W zamian polecam małe dynie ozdobne.
http://fotogalerie.pl/fotka/2441871108505798129

Nie zajmują wiele miejsca, rosną szybko, wiszą wszędzie
i w duzych ilościach, cieszą każde oko.

Pozdrawia znakomicie boletus

10. Data: 2005-02-16 08:44:37

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl>

I przeczytaj regulamin powyzszego portalu.

> przeciez to nie moja aukcja
> tylko uczynnie podrzucilem linka

To się tak tylko mówi aby uniknąć odpowiedzialności, ręka rękę myje.
Nie bądź na przyszłość taki usłużny spamerze.
:-(
--
Pozdrawiam, Jerzy

Róż cięcie i wiosenne prace przy różach (długie)
jaki nawóz ?
Zagadka :)
Re: na ratunek cebulkom
wiosenne zakupy