WZW typu C co zbadać?

1. Data: 2010-05-26 17:32:59

Temat: WZW typu C co zbadać?
Od: "Jacek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poczytałem sobie ostatnio o śmierci Maciej Kozłowskiego na WZW C i ponieważ
wybieram się na badania okresowe to chciałbym sobie zrobić testy, czy inne
badania pod kątem WZW C. Co byście jeszcze zrobić radzili na taki "przegląd"
na 50 lat?
Jacek

2. Data: 2010-05-27 08:19:58

Temat: Re: WZW typu C co zbadać?
Od: "Adam" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> badania pod kątem WZW C. Co byście jeszcze zrobić radzili na taki
> "przegląd"

morfologia wraz wymazem rencznym, profil lipidowy i wontrobowy, WZW B, C i
HIV

jk

3. Data: 2010-06-15 00:20:22

Od: Jarosław Kazimierz Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <m...@g...pl> wrote in message
> [...]
> czy inne badania pod kątem WZW C. Co byście jeszcze zrobić radzili na taki

Idealny czas na zbadanie prostaty (jeśli nie ma objawów wystarczą testy
enzymatyczne) oraz jelita grubego (test na krew utajoną oraz enzymatyczne).
Cukier pewnie był mierzony wielokrotnie ale warto by próbę obciążeniową
zrobić. RTG płuc, usg tarczycy + stężenia jej hormonów, EKG + wysiłkowe,
enzymy wątrobowe oraz lipidogram.

Są to bardzo podstawowe testy, a potrafią wiele chorób "zabić" w zarodku.

Pozdrawiam.

--
Jarosław K. Grzyb
http://user-maat-re.blogspot.com/