Wady serca

następny post »
Data: 2002-12-09 12:50:05
Temat: Wady serca
Od: "Seba" <s...@o...pl>

Witajcie

Mam takie pytanie,moja dziewczyna ma bardzo niskie cisnienie bo ok 60/40
niby sie dobrze czuje tylko strasznie ciezko ja dogrzac.Faktem jest ze ma
troche malo ruchu moze i to jest tego przyczyna.Byla u lekarza po
skierowanie do kardiologa ten niestety powiedzial ze jest zdrowa co mi za
bardzo nie pasuje poniewaz to cisnienie jest stanowczo za niskie.
Co zrobic,czy faktycznie wszystko jest ok,jesli nie to jak wyciagnac
skierowanie do kardiologa

bardzo bym prosil o odpowiedz gdyz niesamowicie mnie martwi ta sytuacja

Seba