Wakacje...

1. Data: 2006-07-26 13:52:55

Temat: Wakacje...
Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zbliżają się wakacje i zazwyczaj zamawiając gdzieś pokój/domek itp wpłaca
się zaliczkę lub zadatek. Pokój zostaje "zarezerwowany" na powiedzmy 2
tygodnie i czeka na nas.

Nigdy nie miałem takiego problemu, bo właściwie zawsze byliśmy w jednym
miejscu przez zadeklarowany okres i płaciliśmy zawsze z góry.

W te wakacje może się zdażyć, że z powodu nie sprzyjających warunków (sinice
w wodzie) będziemy musieli przenieść się w zupełnie inne rejony (jakieś
jeziora ?)

Wpłaciliśmy zadatek pokrywający 3 dni, i plan jest taki, żeby posiedzieć u
babki te 3 dni a potem się zobaczy co dalej

Jak to bywa u was - płacicie raczej na początku pobytu czy na końcu ?
Mógłbym oczywiście po prostu wyjechać po 3 dniach i mieć wszystko w nosie i
tyle - ale nie o to chodzi
Z punktu widzenia właściciela pokoju, to narażam go na straty i gdyby był
bardzo zajadły to.....no właśnie, co może zrobić ?

Ja raczej ugodowy jestem i prawdomówny i nie zamierzam nagle "zniknąć" ale
chciałbym to załatwić spokojnie.

Może ktoś mi pomoże z moimi "przemyśleniami wakacyjnymi" :)

Pozdrawiam

Krasnal, GG#1103

2. Data: 2006-07-27 11:22:14

Temat: Re: Wakacje...
Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 26 Jul 2006 15:52:55 +0200, na pl.rec.dom, Krasnal napisał(a):

> Witam
>
> Zbliżają się wakacje

z tego co wiem to trwaja juz dobry miesiac :)

> [...]
> Z punktu widzenia właściciela pokoju, to narażam go na straty i gdyby był
> bardzo zajadły to.....no właśnie, co może zrobić ?

Ja place zazwyczaj na koncu pobytu, a co do zarezerwowanych noclegow to jak
przyjedziesz to masz (o ile wczesniej nie musisz wplacic zaliczki - teraz
czesto tak jest) a jesli nie przyjedziesz w terminie to wlasciciel po
prostu wynajmnie domek/pokoj komus innemu

[prawo] piecyk gazowy i rura
Pralka - wybór modelu i producenta
Przewody w gniazdku - norma ?
czym sklepic PCV i Pleksi