Wakacje i gdzie polacy odreagowują katolicyzm.

1. Data: 2014-08-05 15:12:24

Temat: Wakacje i gdzie polacy odreagowują katolicyzm.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Panie:
Marlena, urzędniczka ds. edukacji jednej z podwarszawskich gmin, wiek 37 lat, wzrost
170 centymetrów, waga 87 kilogramów, wykształcenie wyższe. Rozwódka, samotnie
wychowuje 10-letniego synka. O tunezyjskim kochanku (była u niego trzykrotnie, zawsze
z grupą turystyczną, zawsze mieszkała w hotelu): - Gdzie ja bym w Polsce takiego
znalazła? Kabriolet BMW, czarna ramoneska, błękitne dżinsy rurki, brzuch jak
kaloryfer. Na dyskotece tańczył całą noc. Nie siadał, chyba że ja sobie tego
życzyłam. Co dzień wysyłał po 20 miłosnych SMS-ów. Kiedy się budziłam, on już stał
pod balkonem z bukietem kwiatów. Co dzień przez dwa tygodnie.

Agata, manikiurzystka z Płocka: - Mój egipski habibi (po arabsku "kochany"). Zawsze
wypachniony, odprasowany, wyżelowany. Mówię: "Jestem głodna" - biegnie po przekąski.
"Pić mi się chce" - zaraz przynosi coś pysznego w wielkiej szklance, z bąbelkami,
lodem i parasolką. "Jestem zmęczona" - już się szykuje do masażu pleców. I te oczy...
Mój polski chłopak to przy nim cieć. Ma brud za paznokciami, jak gada, to tylko o
swoim golfie i jakie felgi do niego kupił. Ciągle czuć od niego piwem. Mimo że ma
własny warsztat blacharski, to ciągle nie ma forsy. Mówi, że odkłada. Egipt widział
na pocztówce ode mnie. I innego nie zobaczy!

Panowie:
Autor serwisu internetowego poświęconego Tajlandii, tak opisuje wyjątkowość
tamtejszej iluzji: "Tajki nie są i nie chcą być konkurencją dla mężczyzn, co stało
się faktem w Europie. Kultura i sztuka tajska nie muszą się wyginać w nieskończoność
dla wyrażenia możliwie najbardziej pokręconych form związków damsko-męskich, bo
związki te są proste i służą radości. Reszta jest europejską traumą, przesadą,
komplikowaniem tego, co nieskomplikowane. Wszystko między facetem a tajską dziewczyną
jest kwestią umowy. Wymiana spojrzeń? Rozmowa? Seks? Dzieci? Małżeństwo? Tajki niemal
zawsze odpowiedzą: >>Przecież to od ciebie zależy<<. Tajskie dziwki, jeśli trzymać
się w ogóle tego określenia, są zupełnie inne od prostytutek europejskich. W Europie
jest krótko, kłamliwie, wulgarnie, w złym guście i w nieznośnej formie. W Tajlandii
czy Kambodży sprawa przedstawia się inaczej. Stopień otwartości tych kobiet i
dziewczyn oraz ich szczerości jest zupełnie innego kalibru. Na początku jest to
szokiem. Tajki są pogodne, uśmiechnięte, gotowe bawić się non stop. Oddają się
mężczyznom i opiekują nimi w stopniu w Europie całkowicie już zapomnianym. Tajskie
dziewczyny, nawet dziwki czy masażystki - wszystko jedno - są wspaniałymi kobietami".

Pattaya. Najsłynniejszy sekskurort Tajlandii. Jeszcze na początku lat 70. była to
mała rybacka wioska. Podczas wojny w Wietnamie Amerykanie zorganizowali tu
gigantyczną bazę bombowców B-52, a później koszary, szpitale i zaplecze dla tzw. rest
and relax (sklepy, restauracje, bary i burdele). "Jeżeli Amsterdam, Rio czy nawet
Bangkok ze swoimi dzielnicami rozpusty to miasta grzechu, to Pattaya musi być
osobistą siedzibą Lucyfera" - ocenia przewodnik "Lonely Planet". Główny deptak i
przylegające uliczki to niekończący się, niezasypiający ciąg drink barów i klubów
go-go. Gdzie spojrzeć - zabawa w romans, udawana miłość, gra pozorów. Dziewczyny są
uśmiechnięte, swobodne. Nie widać żadnych sutenerów.

Biura:

Polskie biura podróży nie oferują produktu typu wycieczka seksualna. Na Zachodzie
owszem.
Amerykańskie biuro Summer Whisper: "Polecamy Desire resort w Meksyku. Riviera Maya.
Seks, seks i jeszcze raz seks". Albo firma Swingers Vacations (nazwa mówi sama za
siebie) - kurort taki a taki, dziewczyny za tyle a tyle.W

Polsce ostrożnie, nieoficjalnie. Puszczanie oka. Rozmowa ściszonym głosem. Propaganda
szeptana.
Duże biuro podróży: - Polecam Pattayę. Takie nasze Międzyzdroje albo Ustka, tylko
atrakcji więcej. Są i te specyficzne. Wiadomo. Można korzystać, tylko trzeba uważać
na choroby. No, ale to pan chyba wie, bo choroby drogą płciową przenoszą się wszędzie
tak samo.
Jeden z bardziej znanych organizatorów turystyki wyjazdowej: - Seks? Tajlandia.
Polecam. Dużo się dzieje, naprawdę. Można korzystać do woli. Jeśli chodzi o kwestie
prawne tych przyjemności, to może się pan nie martwić. We wszystkich hotelach jest
możliwość, żeby za niewielką opłatą przyjmować w pokoju gości, wie pan, o czym mówię.
To wygodne, bo na przykład w Egipcie Araba się do hotelu nie wprowadzi.
Ogólnopolskie biuro podróży: - Riwiera turecka, Kreta, Wyspy Kanaryjskie też są pod
tym względem bardzo dobre. Tak między nami, na Ibizie dostęp do seksu też jest OK,
różnorodność oferty, nazwijmy to etnicznej, też bardzo szeroka. Tylko to wszystko
jakieś takie wulgarne, masówka po kątach. Dziewczyny najczęściej nie mają nawet
lokalu, a do hotelu wieczorem nikt pana z nimi nie wpuści. Tylko bardzo pana proszę,
ta rozmowa to tak między nami, żeby pan potem nie mówił szefowi, że ja panu seks na
wakacjach obiecywałem.

Chyba że produkt z najwyższej półki. Pewna firma oferuje przez internet sześć dni w
Wietnamie z prywatnym samochodem z szoferem, a przede wszystkim pięknością poliglotką
(można wybrać ze zdjęcia), która przywita nas na lotnisku kwiatami, nie opuści w
nocy, a za dnia pokaże zabytki. Cena - niecałe 8 tys. złotych.

2. Data: 2014-08-07 22:08:40

Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 5 sierpnia 2014 15:12:24 UTC+2 użytkownik glob napisał:
> Panie:
>
> Marlena, waga 87 kilogramów,

To prawie maly hipcio:) Taka to moze szkod narobic.

3. Data: 2014-08-07 22:37:45

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Donek99
Ale za to ma Power i jest za co złapać. Przynajmniej nie ma traum człowiek, budząc
się rano i widząc szkielet obok siebie, może pomyśleć- Znowu wojna, znowu Auszwic,
ile raz można przez to przechodzić. ?

4. Data: 2014-08-07 22:40:07

Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Tak, tak, tak. Rozdzial panstwa od kosciola, a wtedy wiecej zostanie dla pejsikow.

cytat:
Tam również można by zastosować różne urządzenia techniczne, no i wykorzystać
doświadczenia torturantów, zdobyte w walce z tzw. "reakcyjnym podziemiem" - również
do szkolenia młodych, antyfaszystowskich kadr. Kiedy zatem wszystko rozwija się
pomyślnie, byłoby dziwne, gdyby religijny odcinek frontu ideologicznego pozostawał w
tyle, zwłaszcza po apelu pana prof. Jana Hartmana z żydowskiego Zakonu Synów
Przymierza, by "oddzielić Polskę od Kościoła".

5. Data: 2014-08-07 22:53:56

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Po co ty mi wrzucasz byłego SB-ka który za komuny komune wybielał, a teraz kler
wybiela, zawsze pisząc przeciwko polsce i dla niekorzyści polaków. Ta szumowina i tak
zawiśnie za zdradę chcesz dołączyć ?

Ludzie już panicznie boją się "lekarzy"
1 2 3
Co na to odpowiadać?