Wariacje nt. zapiekanki z ryby i ziemniakow

1. Data: 2002-06-13 11:50:08

Temat: Wariacje nt. zapiekanki z ryby i ziemniakow
Od: Jacek Adamowicz <J...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Wybieram sie na urlop i czyszcze lodowke. Zostalo sporo mrozonego
mintaja, mialem tez ziemniaki. Postanowilem wyprodukowac zapiekanke.

Baza byl przepis z

http://www.mniammniam.pl/p.php?p=362

Jednak w ramach czyszczenia zapasow doszly czarne oliwki poprzekrawane
na pol oraz grube plastry cebuli gdzies miedzy ryba i jajami. Dodatkowo
do smietany, ktora zalewamy zapiekanke dorzucilem oregano i troche
bazylii oraz posiekane dwa zabki czosnku (bo my do wszystkiego wrzucamy
czosnek...:)

Pachnialo i smakowalo oblednie. Danie jest w zasadzie lagodne w smaku
wiec ten oliwkowy akcent byl wg mnie bardzo bardzo udany.

A warzywny bulion z kostki, w ktorym gotowala sie ryba, po zabarwieniu
slodka papryka na czerwono zamienil sie w pyszna rybna zupke.

Polecam. Dzis bedziemy ja jesc odgrzewana (zapiekanke, nie zupke).
Pewnie bedzie jeszcze lepsza.
A od pojutrza bedziemy sie zywili po wlosku :-) (jak fundusze pozwola)

Jacek Adamowicz