miod

1. Data: 2002-06-13 09:55:41

Temat: miod
Od: T...@W...PL (Tom) szukaj wiadomości tego autora

Mam straszna ochote ugotowac miesko z dodatkiem miodu
i to juz od
bardzo dawna. Niestety lokalizacja przepisu nastrecza
wiele trudnosci.
Jak czegos nie znajde to zaczne sam kombinowac ale
chetnie bym sie
podparl jakims przepisem... Wiec jesli macie cos
ciekawego to chetnie
skorzystam. Z gory dziekuje.
wyslane z serwisu easy cookbook - kukbuk izy
http://www.kuchnia.serwisy.net
http://www.kuchnia.serwisy.net.pl

1. Data: 2002-06-13 10:58:14

Temat: Re: miod
Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam straszna ochote ugotowac miesko z dodatkiem miodu
>[....] Wiec jesli macie cos
> ciekawego to chetnie

Miód zmieszac w równych proporcjach z sosem sojowym, dodac zmiazdzony
czosnek, imbir, vegete, sól, pieprz (przyprawami mozna poeksperymentowac).

Obtoczyc w tej zalewie podudzia (palki) lub kawalki (inne) kurczaka,
zostawic na 2 - 3 godz (minimum) wylozyc na blaszke, dodac pozostala zalewe
i piec w mocno nagrzanym piekarniku.
Tluszczu juz do tego nie trzeba, od czasu do czasu trzeba je polac
sosikiem....

Pozdrawiam, Aga

1. Data: 2002-06-13 11:20:14

Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Tom" <T...@W...PL> napisal w wiadomosci
> [...]
> Jak czegos nie znajde to zaczne sam kombinowac ale
> chetnie bym sie
> podparl jakims przepisem... Wiec jesli macie cos

http://jduszczynska.republika.pl/kuchnia/mieso.htm
W schabiku faszerowanym jest miód...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-06-13 11:34:03

Temat: (P) Kurczak w sosie rodzynkowo-imbirowym
Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tom" <T...@W...PL> wrote in message
> Mam straszna ochote ugotowac miesko z dodatkiem miodu

Kiedys podawalam taki przepis:

Kurczak w sosie rodzynkowo-imbirowym

Udka kurczacze ponacinac lekko i natrzec sola, pieprzem, ziolami
roznymi,
czosnkiem i odrobina chili - kazdy napewno ma swoj ulubiony zestaw do
marynowania. Skropic oliwa i zostawic, niech sie marynuje - to jak
dlugo
bedzie stal zalezy od czasu ktorym dysponujemy (kiedys zrobilam lekko
zamarznietego i tez byl dobry ;o) ).

Teraz sos na ok. 4 udka:
3 lyzki masla lub margaryny
1 lyzka cukru
troche miodu
garsc rodzynek
troche migdalow, jak sa gdzies w poblizu
1/2 lyzeczki imbiru (daje zazwyczaj wiecej)
Chlustik bialego wina (mialam zbyt malo, wiec poszlo troche wody),
mozna zamienic sokiem pomaranczowym

Rodzynki wczesniej namoczyc w cieplej wodzie, aby byly miekkie. Na
patelni rozpuscic maslo, wsypac cukier, imbir, rodzynki, migdaly,
dodac miod i smazyc przez ok.3 min., az lekko zbrazowieje. Chlustnac
winka (ja tam sosik caly czas probuje - nie moge sie powstrzymac ;o) )
i po chwili ukladac udka. Piec w ok. 180C ok.45 min. czesto
przewracajac i jezeli trzeba podlewajac troche wody.

W efekcie wychodzi bardzo soczysty kurczaczek ostrawo-slodkawy, no i
te rodzyneczki mniamm...

Bozenka z Wilna ;o)
Warszawa - Wilno
ICQ 81838200 http://bozena.host.sk
www i FAQ grupy: http://kuchenna.host.sk/

1. Data: 2002-06-13 14:31:04

Od: n...@y...com (Ewa, siostra Ani) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 13 Jun 2002 09:55:41 +0000 (UTC), T...@W...PL (Tom)
wrote:

> [...]
>Jak czegos nie znajde to zaczne sam kombinowac ale
>chetnie bym sie
>podparl jakims przepisem... Wiec jesli macie cos

Czesc

Marynata : 2 lyzki miodu, 2 lyzki soku z cytryny, 4 lyzki sosu
sojowego, 2 zabki czosnku, tymanek

W tym marynuje cielecine lub piersi kurczaka pociete w paski (min. 30
minut, albo dluzej). Potem albo nadziewam na szpadki od szaszlykow i
pieke w piekarniku, albo smaze na patelni

Ewcia
Paryzewo, 15e arr.
---

Niesz !

~ ~ ~
~ ~
~
~ ~

1. Data: 2002-06-14 16:54:32

Od: fix <f...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od pewnego czasu używam "Sosu czosnkowego z miodem" występuje to w postaci
gotowej pod nazwą Woh Hup. Kupuję to w Łodzi Selgrosie. Na opakowaniu
znalazłem adres:
http://www.decare.com.pl

Co na obiad?
razowe