Warszawa - lekarz dermatolog + laser /cross

1. Data: 2007-09-16 22:54:34

Temat: Warszawa - lekarz dermatolog + laser /cross
Od: "San.Francisco" <s...@s...vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy mozecie polecic jakiegos lekarza dermatologa z Warszawy,
ktory wykonuje zabiegi laserowe?
Najlepiej dermatologa - wenerologa, ale niekoniecznie.

Dzieki

2. Data: 2007-09-17 08:52:54

Temat: Re: Warszawa - lekarz dermatolog + laser /cross
Od: "murziczek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktory wykonuje zabiegi laserowe?
> Najlepiej dermatologa - wenerologa, ale niekoniecznie.

Witam,
mogę polecic swietną panią dermatolog,do ktorej trafiłam po kilku nieudanych
"eksperymentach" z innymi dermatologami,ta w koncu zaczeła mnie leczyc...
Przyjmuje prywatnie i tam raczej nie ma zabiegow laserowych ale pewnie Ci
cos poleci,mi poleciła badania diagnostyczne u doskonałej lekarki.
namiary na tę panią doktor dostałam na grupie własnie,za co bardzo
dziękuję:-)
Jezeli będziesz chcial,daj znac na priva,podeslę namiary
pozdrawiam
Iwona

Torbiel
Łojotokowe zapalenie skóry głowy