Warszawa- spotkanie?

1. Data: 2005-09-19 21:09:50

Temat: Warszawa- spotkanie?
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Widzę, że plany spotkaniowe jakoś ucichły. Ja już wróciłam, mam
nadzieję, że Kot i Stynka jeszcze są gdzieś w okolicy :) Może byśmy w
końcu coś zaplanowały?
Do końca miesiąca (poza najbliższą środą) pasuje mi zawsze w okolicach
18.00, co do dnia- dostosuję się (i mam nadzieję, że nic nagle nie
wypadnie).
Pozdrawiam
Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl
http://galeriaszpilka.blox.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

2. Data: 2005-09-20 06:43:49

Temat: Re: Warszawa- spotkanie?
Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pasuje mi zawsze w okolicach
> 18.00, co do dnia- dostosuję się (i mam nadzieję, że nic nagle nie
> wypadnie).

A nie możnaby wcześnij? O 18 to ja już ledwo chodzę, a właściwie ledwo się
toczę.

Dziunia + ośmiomiesięczny ktoś w brzuchu :)

3. Data: 2005-09-20 07:34:45

Od: yenulka <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Julka napisał(a):

> Witam,
> Widzę, że plany spotkaniowe jakoś ucichły.

Przyznaje sie bez bicia ze zapomnialam :)
Jesli mozna to w przyszlym tygodniu chetnie, bo w tym to mam troche
klopoty z wolnym czasem - moze sroda/czwartek w przyszlym tygodniu? ja
moge od 17, dostosuje sie do wiekszosci.

ale spotkajmy sie, bo baaaardzo dawno was nie widzialam.

pzdr
yenn

--
wyrzuc to co zbedne jest

4. Data: 2005-09-20 12:49:59

Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pisze sie bardzo chetnie !
w przyszlym tygodniu tez mam duuuzo wolnego czasu :)

--
Honorata i Zbysio (!) http://bd.lilypie.com/u09vp2
honkul maupa o2.pl (/(/

5. Data: 2005-09-20 14:00:22

Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I ja też bym chciała ale dajcie znać wcześniej bo musze zgwałcić męża na
opiekę nad Trolami :D

Pozdr
Ania z Raszyna

6. Data: 2005-09-21 10:30:27

Od: "stynka na wylocie" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kot i Stynka jeszcze są gdzieś w okolicy :)

stynka jeszcze jest. Jedziemy w niedzielę 25 września raniutko. Chciałabym
bardzo Was zobaczyć, ale nie wiem, czy to będzie możliwe...

Dysponuję czasem w piątek, ale niestety tylko do 1630... Gdyby któraś miała
czas/chęć to dajcie znać. Proponuję Bramę na Kruczej, gdyż będę obok i mogę
wyskoczyć...

Pozdrawiam,
stynka

PS Mój komp rozpadnięty, piszę przez gazetę. Zawiadamiajcie mnie, proszę,
mailem j...@s...pl lub telefonicznie 602684532, bo nie wiem, czy dam tu
radę zaglądać...

7. Data: 2005-09-22 20:56:34

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego, co widzę, znakomita większość jst zainteresowana przyszłym
tygodniem. Ze Stynką umawiam się oddzielnie :)
W takim wypadku proponuję czwartek, od 17.00, ja przyjdę ok. 18.00, bo
pracuję, a na środę mi wypadła dentystka (niestety). Napiszcie, jakie
miejsce Wam odpowiada, dostosuję się.
Pozdrawiam
Juilta

8. Data: 2005-09-23 08:57:00

Od: yenulka <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Julka napisał(a):

> [...]
> W takim wypadku proponuję czwartek, od 17.00, ja przyjdę ok. 18.00, bo
> pracuję, a na środę mi wypadła dentystka (niestety). Napiszcie, jakie

czwartek moze byc, ja moge byc troche po 17.
co do miejsca to mi wszystko jedno - czy ta nowa knajpa w ktorej sie
odbylo ostatnie spotkanie (albo dwa ostatnie) byla o.k? bo z tego co
pamietam to tez bylo w centrum i mozna bylo cos zarezerowac, wiec wydaje
mi sie ze to idealny uklad.

pzdr
yenn

--
wyrzuc to co zbedne jest

9. Data: 2005-09-25 12:27:29

Od: "yenulka" <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "QBASKA"
Witam!
Czy udzial w rym spotkaniu jest zamkniety czy otwarty. Szukam
kontaktów z hafciarkami w Warszawie?Moze....

jak najbardziej otwarty :)

pzdr
yenn

10. Data: 2005-09-25 13:35:33

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

yenulka wrote:

> [...]
> odbylo ostatnie spotkanie (albo dwa ostatnie) byla o.k? bo z tego co
> pamietam to tez bylo w centrum i mozna bylo cos zarezerowac, wiec wydaje

Knajpa jest generalnie ok. Co prawda miałam ciężkie przejścia z jej
szefową- kompletnie niekompetentna- ale my się będziemy stykać raczej
wyłącznie z obsługą, a to są całkiem mili ludzie. Jeśli wszystkim
pasuje- to ja się też zgadzam :)
Pozdrawiam
Julita
--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl
http://galeriaszpilka.blox.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

[szydelko] a moze szydelkowy latawiec?
[szydelko] a moze szydelkowy latawiec?
[szydelko] a moze szydelkowy latawiec?
Alfabety z dawnych, dawnych wzorników haftu xxx
XxX jesienne listki