Warszawa spotkanie czwartek, Nowy Świat, 17.30

1. Data: 2005-01-07 19:24:45

Temat: Warszawa spotkanie czwartek, Nowy Świat, 17.30
Od: "Dziunia" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Zapraszam wszystkie chętne Panie na spotkanie robótkowe w czwartek,
13.01.2005 o godzinie 17.30.
Spotkajmy się w Barze kanapkowym na Nowym Świecie. Problem jest jeden, nie
pamiętam jak ten lokal się nazywa ale jest położony w miarę
charakterystycznym miejscu. Znajduje się przy pierwszym przystanku
autobusowym, jadąc od Pl. Trzech Krzyży. Miejsce jest w miarę sympatyczne.
Są tam dwie niewielkie sale, samoobsługa (więc nikt nam nie doliczy 15% do
rachunku tak jak w Bramie).
Zapraszam serdecznie.
Proszę nie piszcie ja tu nie chce, ja nie mogę, a może jednak kiedyś tam...
Kieruję zaproszenie do tych które chcą i mogą.
Czekam z niecierpliwością. Ryzykuję oczywiście tym, że będę tylko ja.
Ewentualnie będę się pocieszać sernikiem, a jest on tam pyszny :)
Mam nadzieję, że przynajmniej z częścią z Was się zobaczę.
Pozdrawiam

Dziunia
holecka1 maupa gazeta.pl
GG 2442065
[Warszawa]
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=61291&o
b=0

1. Data: 2005-01-12 11:57:51

Temat: Re: Warszawa spotkanie czwartek, Nowy Świat, 17.30
Od: sekutnica <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bendem :)

sekutnica

1. Data: 2005-01-12 14:44:23

Od: yenulka <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziunia napisał(a):

> [...]
> Są tam dwie niewielkie sale, samoobsługa (więc nikt nam nie doliczy 15% do

czy ktos mi moze dokladniej wytlumaczyc gdzie to jest?

pzdr
yenn

--
wyrzuc to co zbedne jest

1. Data: 2005-01-12 17:55:26

Od: "Dziunia" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nowy Świat 28
Bar kanapkowy

1. Data: 2005-01-12 17:57:13

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Dziunia wrote:
> Nowy Świat 28
> Bar kanapkowy

Ooo, to tam teraz sie spotykacie? Pozdrowcie panie w obsludze od starego
Kota, co kieeedys tam codziennie jadal ;) No chyba, ze sie panie
pozmienialy...

--
Kot
m...@p...onet.pl