Warszawa-spotkanie - kiedy?

1. Data: 2003-08-10 22:05:09

Temat: Warszawa-spotkanie - kiedy?
Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej, witam po bardzo krótkim urlopie.

Pamiętacie o mojej prośbie, żeby zorganizować w tym tygodniu spotkanie?
Ja mogę zaproponować środę 13 sierpnia. W czwartek prawdopodobnie znów
wyjadę na kilka dni.
Myślę że Beata - wiecie, mówiłam - odezwie się do mnie. A moze dzwoniła do
którejś z Was, drogie dziewczyny?

Czy są chętne na spotkanie?

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2003-08-11 06:41:54

Temat: Re: Warszawa-spotkanie - kiedy?
Od: "" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja jestem chętna, bo potwornie dawno nie byłam, ale po 20-stym mogę. Teraz
kiblować będę w pracy cały tydzień buuuuuuuu.............
Ela, a kiedy wracasz???

Zosia

1. Data: 2003-08-11 09:57:05

Od: " ania" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<a...@p...onet.pl> napisał(a):

> Ja jestem chętna, bo potwornie dawno nie byłam, ale po 20-stym mogę. Teraz
> kiblować będę w pracy cały tydzień buuuuuuuu.............
> Ela, a kiedy wracasz???
>
> Zosia

Chętnie bym Was w końcu poznałą osobiście ale u mnie jak zwykle tylko
przedpołudnia wchodzą w grę i to do tego z córeczką,chyba,że jak się zacznie
szkoła to wtedy sama
Ania Wwa

1. Data: 2003-08-11 10:44:18

Od: "Connie" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ela0626" <e...@i...pl> napisała:
> Hej, witam po bardzo krótkim urlopie.
>
> Pamiętacie o mojej prośbie, żeby zorganizować w tym tygodniu spotkanie?
> Ja mogę zaproponować środę 13 sierpnia.

Jak dobrze pójdzie, od środy będę wiosłować na Mazurach, więc z żalem
niestety zgłaszam swoją nieobecność i mam nadzieję, że kiedyś w końcu uda mi
się wybrać ;o)

Pozdrawiam,
Connie

1. Data: 2003-08-11 19:54:55

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja jestem chętna, bo potwornie dawno nie byłam, ale po 20-stym mogę. Teraz
> kiblować będę w pracy cały tydzień buuuuuuuu.............
> Ela, a kiedy wracasz???

Witam zgubę ;)
Wracam w niedzielę wieczorkiem. I to już koniec moich wyjazdów, niestety ;(
Ale po 20 tez możemy się spotkać, mój ślubny jeszcze zostaje na wakacjach
więc ja mam wolne.

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2003-08-11 19:56:46

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak dobrze pójdzie, od środy będę wiosłować na Mazurach, więc z żalem
> niestety zgłaszam swoją nieobecność i mam nadzieję, że kiedyś w końcu uda
mi
> się wybrać ;o)

Właśnie wczoraj wróciłam z mazurskich jezior. Pojadę jeszcze na kilka dni,
wracam niesety w niedzielę. Jak Cię zobaczę na jeziorach to pomacham
frywolitką ;)

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2003-08-11 20:33:31

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ela0626 wrote:
> Hej, witam po bardzo krótkim urlopie.
>
> Pamiętacie o mojej prośbie, żeby zorganizować w tym tygodniu spotkanie?
> Ja mogę zaproponować środę 13 sierpnia.

Pewnie się doczłapię ;)
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-08-12 13:27:57

Od: "Connie" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ela0626" <e...@i...pl> napisała:
> Jak Cię zobaczę na jeziorach to pomacham frywolitką ;)

Ja to chyba po rzeczkach będę pływać ;o) Najbardziej mnie martwi to, że
robótki nie zabiorę, bo z białej włóczki i się uciapkałaby na spływie...
Odmacham więc najwyżej łapką ;o)

Pozdrawiam,
Connie

1. Data: 2003-08-13 05:42:53

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy są chętne na spotkanie?

Hej.
Julita, wychodzi na to że nikt więcej się nie zgłosił. Ale i tak przy
przyjdę.
To na razie.
Ela

1. Data: 2003-08-13 07:01:45

Od: "Kakulka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A gdzie to spotkanie i o której?
Pozdrawiam Kasia z Warszawy

rubensowskie kształty
szydelko-biezniki,obrusy
do Julii/Rosjanka/
wróciłam :)
jaka kanwa do Twin Sisters z serii gakonga?