Warszawa - spotkanie wrzesien

1. Data: 2003-08-31 19:28:50

Temat: Warszawa - spotkanie wrzesien
Od: "sekutnica" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To moze spotkalybysmy sie? Szczegolnie mysle o Eli, Zosi i Julce :)

--
sekutnica niezakochana, bezfacetowa i dobrze

1. Data: 2003-08-31 19:46:05

Temat: Re: Warszawa - spotkanie wrzesien
Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To moze spotkalybysmy sie? Szczegolnie mysle o Eli, Zosi i Julce :)

A dzięki, to bardzo miło.
Ja mogę, ale nie jutro.

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2003-08-31 19:52:56

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sekutnica wrote:

> To moze spotkalybysmy sie? Szczegolnie mysle o Eli, Zosi i Julce :)

Czemu nie? Do końca tygodnia jestem w okolicy ;)
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-08-31 20:07:29

Od: "sekutnica" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A dzięki, to bardzo miło.
> Ja mogę, ale nie jutro.
>
> Pozdrawiam
> Ela
To moze sroda albo czwartek?
snbid

1. Data: 2003-09-01 06:18:24

Od: "yenulka" <a...@N...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sekutnica" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> To moze spotkalybysmy sie? Szczegolnie mysle o Eli, Zosi i Julce :)

o mnie co prawda nie myslisz ale i tak przyjde - tylko blagam, najpozniej w
srode, bo potem nie bede mogla niestety...
pzdr
yenn (w-wa)

--
jesli chcesz do mnie napisac usun nospam z adresu

1. Data: 2003-09-01 07:34:27

Od: "Alex" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to spotkanie zamknięte? Całkiem nowa prawie z Warszawy. Pozdrawiam
Aleksandra

1. Data: 2003-09-01 07:44:29

Od: "ZosiaN - Alienora " <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie zamknięte!:))) Tylko rozliczyć się musimy:))) Się doczekać nie mogę:)))
To wymyślajcie kiedy spotkanko, mi wszystko już teraz pasuje:)))

1. Data: 2003-09-01 09:00:50

Od: "yenulka" <a...@N...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZosiaN - Alienora " <> napisał w wiadomości
> Nie zamknięte!:))) Tylko rozliczyć się musimy:)))

hmmm..... mnie sie wydawalo ze ja sie tez musze z Ania rozliczyc... mam
nadzieje ze o mnie nie zapomniala, bo bym odzalowac nie mogla - zarazilam
sie na calego wiazaniem slupelkow...
pzdr
yenn (w-wa)

1. Data: 2003-09-01 14:13:54

Od: "Klara" <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też bym chciała przyjść:)
Mam problem z pracą na dwóch czółenkach:(
No i liczę na naukę szydełka:)

Termin dowolny.

Klara

1. Data: 2003-09-01 18:11:36

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skoro nikt nie wyznaczył terminu to ja mówię : środa, godz. 17. Może być
ogródek na Krakowskim jak zwykle. Jeśli będzie zimno to zmykamy w cieplejsze
miejsce. Zgoda?
Lista obecnych nie jest zamknięta, zapraszamy wszystkie chętne.

Pozdrawiam
Ela

OT: znow w sieci!
(xxx) miś..