Warszawa - w którym szpitalu cesarkę?

1. Data: 2002-07-16 14:41:30

Temat: Warszawa - w którym szpitalu cesarkę?
Od: d...@p...gazeta.pl (Sarenka) szukaj wiadomości tego autora

Mam skierowanie okulistyczne na cesarke.
Z tego co slyszalam niektóre renomowane szpitale,
te na gorze rankingu "rodzic po ludzku" potrafia
przetrzymywac pacjentki tak, zeby wymusic porod
naturalny (statystyki ???).

Slyszalam dobre opinie o Instytucie Matki i Dziecks
na Kasprzaka. Może któraś z grupowiczek tam
rodzila i może podzielić sie wrazeniami?
A może sa jakies inne sugestie?

pozdrawiam
Dorota

2. Data: 2002-07-16 23:41:31

Temat: Re: Warszawa - w którym szpitalu cesarkę?
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sarenka" <d...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Slyszalam dobre opinie o Instytucie Matki i Dziecks
> na Kasprzaka. Może któraś z grupowiczek tam
> rodzila i może podzielić sie wrazeniami?

W Katedrze i Klinice Poloznictwa i Ginekologii II WL Akademii Medycznej w
Warszawie (a po polsku - w Wojewodzkim Szpitalu Brodnowskim) nikt nie bedzie
Cie przetrzymywal :) my i tak mamy koszmarnie duzy odsetek ciec... ale
zgartamy cala patologie... tzw. spady po szczytach "rodzic po ludzku"
wszystko pod warunkiem, ze wskazanie do CC jest rzeczywiste

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

stan podgorączkowy
Alergia... (dlugie, ale moze ktos skorzysta)
odleżyny - rany
misiaczka jak dlugo na nia czekac
A.Smutko i jego bioenergokorekcja wzroku