Warszawianki spotkanie

1. Data: 2002-07-02 11:28:08

Temat: Warszawianki spotkanie
Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje czwartek, ok 17.30 (oczywiscie, zeby Stynka zdazyla dojechac) w
ogrodku restauracji TamTam (rog Foksal i Kopernika). Sa duze stoly, zadaszone
(na deszcz sie nie zapowiada, ale przezorny zawsze ubezpieczony)i w miare cicho.
Kto chetny oprocz mnie i Eli?

sekutnica

1. Data: 2002-07-02 11:42:23

Temat: Re: Warszawianki spotkanie
Od: "stynka_pracuje" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zadaszone
> (na deszcz sie nie zapowiada, ale przezorny zawsze ubezpieczony)i w miare

stynka oczywiście :)

1. Data: 2002-07-02 11:42:42

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@p...onet.pl wrote:

> Proponuje czwartek, ok 17.30

Oooo, to beda 2 rownolegle spotkania - Krakow i Warszawa :-) To prawie
tak, jakbysmy spotkaly sie wszystkie razem :-) AP

1. Data: 2002-07-02 11:48:02

Od: "Anula" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

stynka_pracuje napisała: w wiadomości news:afs3it$7gp$1@news.gazeta.pl...

> Użytkownik <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> zadaszone
> cicho.
>

> stynka oczywiście :)

I ja bym chętnie, ale sprawdzam czy mam wychodne w czwartek :-)

Pozdrawiam, Anula :-)

1. Data: 2002-07-02 16:03:43

Od: "anda" <a...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proponuje czwartek, ok 17.30 (oczywiscie, zeby Stynka zdazyla dojechac) w
> ogrodku restauracji TamTam (rog Foksal i Kopernika).
> Kto chetny oprocz mnie i Eli?

moze w koncu sie mi uda wyrwac. i nadrobie utracone spotkania.

Pozdrawiam
anda

1. Data: 2002-07-03 08:35:41

Temat: Odp: Warszawianki spotkanie
Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz, ja myślę, że przyjdzie stara gwardia.I na pewno nie będziemy się
nudzić.
A reszta Warszawianek to może czeka na jakieś specjalne zaproszenie. Otóż
spotkania są otwarte i nowe twarze są mile widziane!!!!!!!

Pozdrawiam
Ela0626

1. Data: 2002-07-03 12:49:26

Od: "Kalina " <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chętnie przyjdę - mam nadzieję, że będziecie sie na tyle odróżniac od reszty,
że nie będę miała kłopotów z rozpoznaniem was.
Kalina

1. Data: 2002-07-03 16:35:52

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pewno nie będzie kłopotu. Szukaj stolika gdzie są nici, igły,czółenka.
Może pismo Anna

Do zobaczenia
Ela0626

> Chętnie przyjdę - mam nadzieję, że będziecie sie na tyle odróżniac od
reszty,
> że nie będę miała kłopotów z rozpoznaniem was.

Niewtajemniczona
Obraz Matka
Krakow - ostatecznie
Robotki.dhs.org - koniec