Warsztaty Terapii Zajęciowej & kieszonkowe

1. Data: 2007-03-30 16:30:19

Temat: Warsztaty Terapii Zajęciowej & kieszonkowe
Od: Gupik <gupik25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z was chodzi do Warsztatów Terapii Zajęciowej, bo jeśli tak to
mam dla was info, niedługo osoby te nie będą otrzymywały kieszonkowego,
bo PFRON twierdzi że te pieniądze nie są przez nich wykorzystywane,
tylko zabierają im opiekunowie, taka jest decyzja urzędasów z PFRO-nu

2. Data: 2007-03-30 20:05:09

Temat: Re: Warsztaty Terapii Zajęciowej & kieszonkowe
Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 30 Mar 2007 18:30:19 +0200, Gupik
<gupik25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał(a):

> [...]
>bo PFRON twierdzi że te pieniądze nie są przez nich wykorzystywane,
>tylko zabierają im opiekunowie, taka jest decyzja urzędasów z PFRO-nu
Nie bronię PFRON-u ale w wielu wypadkach jest to racja tak samo z
rentami itp.
Jarek

3. Data: 2007-03-31 20:09:32

Od: "Jacek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak samo z
> rentami itp.
> --
> Pozdrawiam
> Jarek

Jak ktos mieszka z rodzicami to trzeba sie dokladac do "interesu"

4. Data: 2007-04-01 11:24:43

Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 31 Mar 2007 22:09:32 +0200, "Jacek" <m...@o...pl>
napisał(a):

>Jak ktos mieszka z rodzicami to trzeba sie dokladac do "interesu"
Zgadza się, ale przegięciem jest to, że osobie zabiera się całą rentę
i kieszonkowe i na takie warsztaty przychodzą zaniedbane i w ogóle
kosmos.
Jarek

5. Data: 2007-04-01 12:05:57

Temat: 720 zl dodatku
Od: a...@o...pl (Studio1) szukaj wiadomości tego autora

720 zl wyrownania do dodatku pielegnacyjnego maja dostac niepelnosprawni z
dawna pierwsza grupa. Wczoraj pisala o tym Wyborcza. Co prawda nie na stale
ale zawsze jakas kasa.

pozdr.
Arek

6. Data: 2007-04-01 12:50:58

Temat: Re: 720 zl dodatku
Od: "PiotrM:)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na Pl soc Inwalidzi Szanowny(a)Studio1 napisał(a), W dniu 2007-04-01 14:05:
> 720 zl wyrownania do dodatku pielegnacyjnego maja dostac niepelnosprawni

Witam Arek
Pryma apryliś ... Ja się dziś nabrałem że Agnieszka Chylińska zmieniła
profesję i została prezenterem TVN 24 :-)

--
Piotr M;-)
niepełnosprawny to inwalida nobilitowany językowo.

7. Data: 2007-04-01 14:20:50

Od: Gupik <gupik25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

no jasne że to żart, a czy pfron ma prawo odebrac takie kieszonkowe ??

8. Data: 2007-04-01 18:30:40

Od: "PiotrM:)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gupik napisał(a), W dniu 2007-04-01 16:20:
> no jasne że to żart, a czy pfron ma prawo odebrac takie kieszonkowe ??

Witam
Pefron Nie przyznaje dodatków wiec nie może zadnych dodatków odbierać.
--
Piotr M:-)
* Nadziei każdy musi szukać sam dla siebie. Nie ma żadnej powszechnej

9. Data: 2007-04-01 21:55:54

Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 01 Apr 2007 20:30:40 +0200, "PiotrM:)" <p...@p...onet.pl>
napisał(a):

>Witam
>Pefron Nie przyznaje dodatków wiec nie może zadnych dodatków odbierać.
Alewystarczy, że zmniejszy dofinansowanie do WTZ i kto na tym ucierpi?
Jarek

10. Data: 2007-04-02 05:47:52

Od: a...@o...pl (Studio1) szukaj wiadomości tego autora

Fajnie :-) to ja tu rece zacieram ze sie kilka osob nabierze no i prosze...
wczoraj mialem naprawde dobry dzien - 8 osob nabranych to niezly wynik, choc
z kilka bylo za bardzo czujnych. No wiec oczywiscie to byl kawal - i lepiej
niech nikt sobie nadziei nie robi na te 720 zl :-)

pozdrawiam

Żemek współpracuje z Macierewiczem
waloryzacja od 2008roku co roku
Oddam w dobre ręce ...