Warszwianki, spotkanie?

1. Data: 2003-03-20 23:27:32

Temat: Warszwianki, spotkanie?
Od: "sekutnica" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poniewaz wracam do zywych po 3 tygoniach siedzenia w domku, to bardzo
chetnie bym sie spotkala. Stynka mowila, ze nie w srode i chetnie w piatek
(przyszly). Co Wy na to?

--
sekutnica EKS, co nie umie gotowa

1. Data: 2003-03-21 07:39:10

Temat: Re: Warszwianki, spotkanie?
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

chetnie w piatek
> (przyszly). Co Wy na to?

TAAK!!!!!!! TAK, TAK, TAK!!!!!

Zosia - Alienora

1. Data: 2003-03-21 09:00:33

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Poniewaz wracam do zywych po 3 tygoniach siedzenia w domku, to bardzo
> chetnie bym sie spotkala. Stynka mowila, ze nie w srode i chetnie w piatek
> (przyszly). Co Wy na to?

Ooo czesc Sekutniczko wsrod zywych ;8)) Ja tez tu, a co !!!! czy moznaby sie
dolaczyc ew. do spotkania?

Kot

1. Data: 2003-03-21 09:14:46

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sekutnica wrote:
> Poniewaz wracam do zywych po 3 tygoniach siedzenia w domku, to bardzo
> chetnie bym sie spotkala. Stynka mowila, ze nie w srode i chetnie w piatek
> (przyszly). Co Wy na to?

Jest nadzieja, że do przyszłego piątku też już się będę nadawać do
użytku ;) , jak dla mnie może być :)
Pozdrawiam
Julita i pół Bobika ;)

1. Data: 2003-03-21 09:19:35

Od: "Kaja " <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oo ja tez bardzo chetnie przyjde jesli mozna :) Do przyszlego piatku powinnam
byc juz zdrowa.
Pozdrawiam :))
Kaja

1. Data: 2003-03-21 09:38:50

Od: "yenulka" <a...@n...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poniewaz wracam do zywych po 3 tygoniach siedzenia w domku, to bardzo
> chetnie bym sie spotkala. Stynka mowila, ze nie w srode i chetnie w piatek
> (przyszly). Co Wy na to?

A o ktorej sie spotykacie? bo moze i mnie by sie udalo pierwszy raz na
spotkanko zawitac.
pzdr
yenn

--
jesli chcesz do mnie napisac usun nospam z adresu

1. Data: 2003-03-21 09:52:32

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Zwykle ok.17- 18 :)
> Ale ale, zapomniałyśmy chyba ustalić miejsce. Jak zwykle w Bramie?
> Pozdrawiam
> Julita

pamietam, jak w pewnej Bramie po raz pierwszy pocalowal mnie chlopak...
Niezwykle przezycie !!! Ale to chyba nie ta sama brama ???? ;8)

Kot

1. Data: 2003-03-21 09:52:33

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-03-21 10:03:17

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

yenulka wrote:
> 17 by mi pasowala, musze na 20 zdazyc na inne spotkanie - a Brama to Cafe
> Brama na kruczej? czy cos innego?

Na Ordynackiej :)

Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-03-21 10:03:45

Od: "yenulka" <a...@n...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Prosze o jakies wskazowki:)
Link II naszej grupowiczki !!
"FRILINKI"
download-niemiecka stronka z opisami swetrow o nie tylko
Św.Cecylia