Warto wiedziec jak nas pacjentow traktuja

1. Data: 2004-10-30 21:09:16

Temat: Warto wiedziec jak nas pacjentow traktuja
Od: "juras" <j...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Państwo,
Na naszym serwerze umieściłem ulotkę Stowarzyszenia. Tym razem nie jest
ona związana z protestem lecz jest ulotką informacyjną o sytuacji.
Można się z nią zapoznać pod adresem:
www.sppnn.org.pl/wyd/3/str1.rtf - str1
www.sppnn.org.pl/wyd/3/str2.rtf - str.2
Zwracam się z prośbą o pomoc w kolportażu. Ulotkę można wydrukować z
serwera i powielić dwustronnie na ksero. Ulotki można rozkładać w
miejscach publicznych np. w sklepach kinach środkach lokomocji itd. Warto
zapytać się o zgodę właściciela czy np kierowcy w autobusie. Zazwyczaj
nikt nie odmawia. Ulotki można wtręczać bezpośrednio do rąk ludziom.
Jeśli ktoś z Państwa chce i może rozkolportować większą ilość, proszę dać
znac e mailem i możemy je dosłać. W Warszawie mamy risograf ( powielacz) i
nie stanowi większego problemu druk.
Problemem jest oczywiście wysyłka i pakowanie. Oczywiście wysyłka ma sens
tylko wtedy gdy potrzebujecie Państwo więcej niż np 100 egzemplarzy.
Ulotki będziemy mogli rozsyłać poczynając od 8 listopada.W każdym razie
proszę o wiadomość od wszystkich Państwa którzy zdecydują się kolportować
ulotki niezależnie od tego czy my je doślemy czy też nie.
Adam Sandauer
Wysylam informacje aby czlowiek wiedzial co go czeka, jestem tylko szarym
pacjentem, jednym z odbiorcow listy Pana Sandauera
juras