Wasza opinia o kosmetykach Ziaja

1. Data: 2004-03-25 15:45:22

Temat: Re: Wasza opinia o kosmetykach Ziaja
Od: "Kasia A" <buniapl(nic)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daria"
> Witam!> Jaka jest Wasza opinia o kosmetykach Ziaji?

Aktulanie mam probki kremu matujacego do cery tlustej i ieszanej i nawet
sama sie nieposdziewalam takich efektow!! smarujac sie na noc zauwazylam, ze
poznikaly mi wszystkie wypryski podskorne (nie ropne tylko takie krostki
skorne z otoczka pekajacego naskorka) a wygladalam strasznie, ale krem
poprostu mnie wyleczyl - planuje jego zakup ok 6zl
Zima mialam rowniez krem kakaowy poltlusty slicznie pachanial i jak na zime
byl dobry mimo swojej gestej konsystencji ale chronil przed mrozem, teraz
mam krem HerbikaPlant odzywczo-kojacy i nigdy w zyciu nie powiedzialabym ze
jest on tlusty bo bardzo delikatny, kremowy i ten sliczny zapach!! z tej
serii mam tez zel pod oczy- mily na noc w sam raz oczka moga odpoczywac

z wiekszosci produktow Ziaja jestem zadowolona a cena sprawia ze chce sie
ich wiecej kupowac :) i co najwazniejsze mozna to czynic czesto ;))

pozdrawiam pieknie =D
--
( )''. .''( )
( (Y) )

1. Data: 2004-03-25 17:49:23

Od: "tufi" <t...@d...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Daria wrote:
> Jaka jest Wasza opinia o kosmetykach Ziaji?

Szampony - rewelacja! Mialam ten z czarna rzepa - naprawde wzmocnil mi
wlosy, nie przetluszczaly sie i zimowy lupiez tez zniknal
Plyn do higieny intymnej - z serii ziolowej - sredni. Zaraz po uzyciu jest
swiezo i fajnie, ale po chwili okropnie wysuszyl mi skore w pachwinach :(

--
pozdrawiamy
tufi & BB

www.galeria.ipto.info
pułapka w mailu

1. Data: 2004-03-25 18:47:34

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daria" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Jaka jest Wasza opinia o kosmetykach Ziaji?

Lubię ich płyny do higieny intymnej, maseczkę z koziego mleka i biomin,
serię aretina Q - rewelacyjna maseczka i fajny krem na biust i szyję!.
Balsam Kozie Mleko.
Ogólnie zawsze mam gdzieś zachomikowany krem pod oczy kozie mleko i krem do
twarzy takowyż na czarna godzinę, jakby się te używane na co dzień skończyły
niespodzianie (jak się mieszka z Niemcem co wszystko chowa - to wszystko
jest możliwe, nawet niezauważenie że krem się kończy ;-) )

Sowa

1. Data: 2004-03-25 18:52:59

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 25 Mar 2004 19:47:34 +0100, Sowa <m...@b...pl> wrote:
[...]

to Niemcy wszystko chowaja? 8-)

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2004-03-25 19:12:31

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mleczko ogórkowe wg mnie było fatalne :(. Zupełnie nie zmywało makijażu.
Inne kosmetyki Ziaji były ok.
Jestem alegiczką i wydaje mi się, że zaletą Ziaji jest to, że ich kremy mają
dosyć prosty skład i prawdopodobieństwo alergii zmniejsza się. Tylko jeden
ich kosmetyk mnie uczulił.
Muszę popróbować te, które tu polecacie :).
pozdrawiam
barbarella

1. Data: 2004-03-25 20:57:26

Od: Aiszka <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaka jest Wasza opinia o kosmetykach Ziaji? Poki co testuje trzy produkty:
> krem pod oczy Biomin, balsam brązujący Sopot i maseczkę BioBalans.
> Odpowiada mi zapach i konsystencja tych kosmetyków. Cena tez jest bardziej
> niz przystepna ;).Czy na dłuższą metę te produkty zdaja egzamin? Chodzi mi o
> to, czy nie uczulaja a przede wszystkim przynosza widoczny rezultat
> uzywania.

A ja tam nie mam tak rewelacyjnego zdania o tej firmie. Dla mnie to taka z tych
co nie pomogą, ale tez nie zaszkodzą. Po ich kremach nie spodziewam się żadnego
rewelacyjnego efektu.
Co moge polecić....
Ziołowy płyn do higieny intymnej (zwłaszcza zapaszek mi się podoba);
Ogórkowy tonik do twarzy (nie wysusza i ładnie pachnie ogórkami);

Bezdyskusyjnie firma ta produkuje kosmetyki w bardzo przystępnych cenach. Jednak
wolę ciut droższe, ale lepsze kosmetyki Soraya.

Pozdrawiam,
Aiszka

1. Data: 2004-03-26 00:52:09

Temat: BTW OT Re: Ziaja - krem na noc
Od: "tufi" <t...@d...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ktory z polecanych tu kremow nadaje sie na noc? Mialabym ochote na
jogurtowy - sprawdzi sie?
Oczekuje tylko delikatnego nawilzenia, bez spektakularnych megaefektow -
polecicie cos?

--
pozdrawiamy
tufi & BB

www.galeria.ipto.info
pułapka w mailu

1. Data: 2004-03-26 11:09:33

Od: "justa" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaka jest Wasza opinia o kosmetykach Ziaji?

ja lubię serię brązującą Sopot, miałam zarówno balsam do ciała i krem do
twarzy, jak i tonik i ze wszystkich jestem zadowolona. działają delikatniej
niż samoopalacz, dzięki czemu unikam sztucznego koloru pomarańczy na skórze.

bardzo chwalę sobie serię LipoCell Blocker, używałam całej serii, tzn. raz
dziennie żel, 2 razyw tygodniu peeling i masaż oliwką. po miesiącu byłam
zrezygnowana, bo nie widziałam żadnych efektów, ale tak po ok. 2 miesiącach
efekty zobaczyłam i byłam zachwycona, cellulit widocznie się wygładził.

podoba mi się też krem do rąk Kozie Mleko, przyjemna konsystencja i zapach,
dobrze nawilża.

1. Data: 2004-03-26 13:53:44

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości

> to Niemcy wszystko chowaja? 8-)
zwłaszcza jeden -
Althaimer.

Sowa

Oczywiście żartuję sobie, na temat mojego zapominalstwa

1. Data: 2004-03-26 22:49:11

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 26 Mar 2004 14:53:44 +0100, Sowa <m...@b...pl> wrote:
:
: Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości
: news:slrnc66dvv.h6h.kasica@obora.slodki.domek...
:
: > to Niemcy wszystko chowaja? 8-)
: zwłaszcza jeden -
: Althaimer.

juz mnie uswiadomiono na priva, kto z toba mieszka (ale podobno nazywa
sie Alzheimer :-))

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

[Kraków] Petrole
ile kosztuje Cliniqe?
Honeymoon Glorii Vanderbild