Wawa. Pytanie o salon fryzjerski "ART OF HAIR" na Stawki

1. Data: 2008-01-09 22:21:43

Temat: Wawa. Pytanie o salon fryzjerski "ART OF HAIR" na Stawki
Od: "Pietuszka" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli ktoś z Was odwiedził ten salon bardzo proszę o informacje.
"Art of Hair" na Stawki 4 A.
Nie znam salonów w Warszawie i nie wiem czy akurat ten będzie dobry.
Mam zamiar zagęścić włosy a cena tego zabiegu w tym salonie
jest wyjątkowo atrakcyjna, dlatego chciałabym się upewnić.

Z góry dziękuję.
M.