Wawa gdzie koralik????

1. Data: 2003-10-26 21:30:17

Temat: Wawa gdzie koralik????
Od: "ZosiaN - Alienora" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Słuchajcie, gdzie w Warszawie koraliki mozna kupić? W sklepie Koral jakieś
indyjskie szmatki buuuuuuuu.... A ja potrzebuję sporo tych koraliczków, więc
może nawet jakaś porządna hurtownia wchodziłaby w grę. Wiecie cosik na ten
koralikowy temat? Może jakieś miejsce gdzie na wagęda siekupić?
Buziaki!

ZosiaN - Alienora

1. Data: 2003-10-27 08:45:46

Temat: Re: Wawa gdzie koralik????
Od: " amark" <a...@g...SKASUJ.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

koraliki można również kupić w hurtowni PasGala na ul. Mińskiej 25
(sprzedawane sa w wiekszych opakowaniach)

pozdr.
Anka (waw)

1. Data: 2003-10-27 09:28:05

Od: " Anga" <a...@g...SKASUJ.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

ZosiaN - Alienora <a...@W...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> może nawet jakaś porządna hurtownia wchodziłaby w grę. Wiecie cosik na ten
> koralikowy temat? Może jakieś miejsce gdzie na wagęda siekupić?

W hurtowni na ul. Włościańskiej moim zdaniem spory wybór , różne wielkości i
kolory (sama trochę tam kupowałam) można kupować po jednym opakowaniu.
Najlepiej zadzwoń i spróbuj sie dowiedzieć (ceny wprawdzie podają niechętnie
ale chociaż asortyment spróbować można sie dowiedzieć) tel 663 32 35.
A co ślicznego będziesz robić?
pozdrawiam cieplutko
Anga(Ania)

1. Data: 2003-10-27 10:33:59

Od: Monga <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"ZosiaN - Alienora" <a...@W...onet.pl> :

> Słuchajcie, gdzie w Warszawie koraliki mozna kupić?

To ja może się podepnę do tego wątku i zapytam gdzie we Wrocławiu można
kupić ?

Najlepiej jakieś czeskie, polskie czy jakiekolwiek, które mają w miarę
przystępne ceny. Na Kolejowej jest dość duży wybór, ale niestety jest
drogo :(

Pozdrawiam,
Monika (Wrocław)

prośba o namierzenie jakie to nitki